Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Nadia i greve:

https://annoncelight.dk/showad/454144

Jeg blev mødt at en ualmindelig sød og dejlig uerfaren thaikvinde som jeg syntes så betydeligt yngre ud end hun var. Ville have skudt hende til 25-30 max.

Der var god kemi, så jeg vil ikke på hendes vejne love noget bestemt - men hun var kærlig og skøn at være sammen med.

Udseendet: super kønt ansigt, men kroppen var ikke lige mig. Hun virkede lidt “hvalpet” og kompakt - fantastiske store bryster dog som jeg spurgte var lavet - hun sagde nej og jeg kan ikke vurdere det. Men lækre var de.

Jeg savnede især hals, talje, hofter … det gik for meget ud i et, og så havde hun en stor tatoo som heller ikke lige er mig

Hun var naturligt våd (meget) og manglede ikke plads dernede - specielt mens jeg tog hende i missionær med benene oppe, blev hun simpelthen så liderlig. Ved doggy blev hun mere forsigtig, og ville egentlig helst bare have mig til at stå og fylde hende ud, uden at kneppe for meget. Frækt nok til mig specielt fordi hendes vejrtrækning og stønnelyde i mens var virkelig topklasse.

jeg havde egentlig tænkt mig at prøve anal også men opgav det, da hun virkede i tvivl om hun kunne. Hun sparede en øm numse og jeg sparede 500kr hvilket finansierede mit elendige besøg i sidste uge hos en anden dame.

Jeg kommer ikke igen men det er fordi der er så mange lækre thaier jeg skal prøve Hun får min varmeste anbefalinger.

Skrevet

Hatten af for at du tit besøger nogen so. Ikke er anmeldte/ i hvert fald ikke så meget.

Det giver tilsyneladende pote af og til, i stedet for altid at besøge de lidt mere hypede og travle piger.

Skrevet

tak for deler . Havde også godt luret lidt på hende men havde mine anelser omkring krop størrelsen som også virker lettere buttet på billederne .

Hvad tænker du omkring vægt osv ? Er nemlig mest til alm og slanke thaier

Skrevet
  • Author

hun sagde 160/60 til mig og det er måske 5 kg for lidt - svært at sige… hun er ikke sådan dellet - mere bare lidt godt polstret.

Skrevet

Altså @Stapler .. det bliver stillet et spørgsmål af @Chawapa som så vælger at være en gentleman og sige tak for svaret. Du vælger så at skælde ham ud. Det er vist ikke kun@Chawapa der ikke bidrager til tråden.

Anyways tilbage til anmeldelsen @Brunfilla jeg er jo en sucker efter bj og CIM. Og det nævner du ikke? Er det ikke noget hun tilbyder? Og som @Newbie_25 nævner... Fedt at du går derud, hvor ingen har været... Eller noget😁

Tak for en god anmeldelse

Skrevet
  • Author
Mr_T skrev, for 4 timer siden:

Anyways tilbage til anmeldelsen @Brunfilla jeg er jo en sucker efter bj og CIM. Og det nævner du ikke? Er det ikke noget hun tilbyder? Og som @Newbie_25 nævner... Fedt at du går derud, hvor ingen har været... Eller noget😁

Tak for en god anmeldelse

Jo hun suttede pik på mig - med gummi. Det betyder ikke alverden for mig om det er med eller uden og CIM har jeg kun prøvet sporadisk andre steder, det er ikke noget jeg selv går efter :)

Og selv tak - dejligt at få lidt feedback.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.