Hop til indhold

Sophia, Middelfart

Featured Replies

Skrevet

Jeg vælger at knytte en kommentar til hvad man ellers kan læse.

Hun har et meget smukt ansigt. Man skal dog kunne lide kunstigt hår, kunstige øjenbryn, øjenvipper, bryster, negle osv. resten af kroppen er ikke noget at skrive hjem om. Hun er meget stor om taljen. Hendes bagdel er bred og nærmest firkantet. Og husk at bede hende om at beholde skoene på, for hendes fødder, er ikke ligefrem et turn on. Hun er venlig og imødekommen, og det virker som om hun godt kan lide sex

Der er godt med tænder under blow, og hvis man foretrækker det, kan man vælge uden kondom. Og det tror jeg at den kunde der kom før mig havde valgt. For der var en lugt af sur sæd dernede, og desuden var der temmelig mange hår i numsen. Ikke det jeg synes er frækt, hvis der skal nydes lidt oralsex.

Men smag og behag er jo forskellig. Jeg vil altid opfordre folk til at danne deres egen mening

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.