Hop til indhold

Sprøjteorgasme

Featured Replies

Skrevet

Jeg har fået en lyst til at smage/sluge kvindens safter, når hun får en sprøjteorgasme. Hvad smager det af...bare så jeg ligesom er lidt forberedt 😊

Skrevet
  • Author
Julius skrev, for 4 minutter siden:

Det smager ikke rigtig af noget, så det kan du roligt prøve. Jeg er sikker på, du vil synes om det 😉

Du kan nok finde mere her:

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=Spr%C3%B8jteorgasme%20smag&type=forums_topic&quick=1&nodes=52,53&search_and_or=and&sortby=relevancy

Det lyder godt...og spændende 😜

Skrevet
nylonstrømpen skrev, for 46 minutter siden:

sprøjteorgasme. Hvad smager det af..

Det kan være sådan lidt sødt og let saltet - og jeg er nok lidt overfølsom over for det, da jeg bagefter kan få sår i munden og på tungen.

De bedste sprøjteorgasmer får jeg faktisk, når kvinden sidder ovenpå mig og selv får lov at styre, kører mit pikhovede frem og tilbage i skeden - og lige når at sætte sig helt ned over mig, så jeg kan mærke, det ligesom risler ned over og omkring min pik. Første gang jeg oplevede det for 35 år siden, havde jeg aldrig hørt om sprøjteorgasmer.

Skrevet
  • Author

Den eneste jeg har oplevet var, hvor hun stod og gav mig et blowjob. Pludselig sprøjtede det ud af hende da jeg gav hende to fingre samtidig. Hun glemte helt at suge 😄

Skrevet

Det er min oplevelse at der godt kan være forskel på smagen og lugten. Somme tider stort set ingen smag, andre gange salt og engang imellem er der også en mild urin smag. Det svier i mine øjne når jeg får mine safter i øjnene.

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg syntes at kvinder smager forskelligt, for mig er det den største belønning når hun sprøjter udover mig, hvad enten det er ansigt eller krop - at høre og mærke hendes nydelse samtidig med hende våde belønning 😍😍

Jeg havde engang en kærste, jeg kunne få til at sprøjte bare ved at puste hende i øret, når hun var tændt - det har vi optrådt med i klub, nuuuj hvor var det fræk at se hende stå og sprøjte udover andre piger, som også tændte på sprøjt 🥳🥰

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.