Hop til indhold

Lidt at vælge imellem...

Featured Replies

Skrevet

Jeg går ikke tit ud - men vil gerne forsøge igen, inden jeg bliver for gammel...☹️ Men så skal det også være det rigtige. Derfor søger jeg et sted, hvor man lige kan se pigerne først, og så tage stilling, fremfor at vælge i blinde ud fra en annonce, hvor billederne måske er outdatede, og visse oplysninger mangler. F.eks. er jeg ikke selv ret høj, og vil helst have en pige på min størrelse eller mindre. Det peger jo lidt hen af noget Thai, og det er også ok. Men hvis man ligesom kunne bruge et par minutter til lige at se på udvalget, så ville det være ideelt - for mig i hvert fald. Nogle anbefalinger som opfylder dette ønske?

Skrevet

Hvis du bor i København, så ville jeg henvende mig til et af de etablerede huse, hvor det er de samme piger, der ha vagt på skift.
Jeg tænker på Pyssy Galores https://70210026.dk/ og Seduction Girls http://www-.seductiongirls.dk/. De har så stor kundebase, at det ville blive påtalt og de ville få klager over billeder, der er helt ved siden af. Jeg påstår ikke, at billederne ikke er gjort så attraktive som muligt.
Du kan se billeder af pigerne. Der er 2 på vagt af gangen. når du har funde en pige du kune være interesseret i så ring til dem og spørg "må jeg have love til at se girffen? Det er ikke sikkert at jeg vil købe noget, Jeg er meget genert, jeg mangler øvelse, eller hvad du nu kan finde på"
De vil gerne sælge sex til dig, så jeg vil tro, at du kan få lov til at se gudinden, når hun har fri et par minutter.
Der er ikke andet for at gøre, end at ringe til dem og spørge

Redigeret af Havkatten

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.