Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

var forbi denne søde pige https://annoncelight.dk/showad/453799 i dag skulle se hvad det var for noget.

rigtig sød lille thaipige, alder passer nok okay, massagen ikke noget særlidt men gik hurtig over i pirring også over i blowjob og hold da op det kunne hun finde ud af.

sexdelen også rigtig lækkert .

stedet okay, bliver hurtig lukket ind, lejlighed rent og pænt.

Skrevet

Tak for anmeldelsen - har selv kig på hende. Spørgsmål. Kysser hun ? og nej tantekys er ikke kys -)

Skrevet
bjørnen777 skrev, for 3 timer siden:

ja hun kysser

Mange tak for info -)

Skrevet

Jeg har også været en tur forbi Aunya.

Billederne passer meget godt. Hun er virkelig sød og ser godt.

Massagen var mere GFE oplevelse end reelt massage, men det var hyggeligt og dejligt.

Der er ikke noget at klage over fra min side.

Kommer helt sikkert igen.

Skrevet
bjørnen777 skrev, den 26.4.2026 at 14:19:

tæt på banegårdspladsen

Parkere man bedst der?

• 2 weeks later...
Skrevet

Dette er mit første indlæg, så min troværdighed er måske ikke så stor. Jeg var forbi her til morgen. Hendes massage var behagelig og ret hurtigt begyndte hun at pirre med lette strøg på numsehullet, mellemkødet og bollerne, inden jeg skulle vende mig om så hun bedre kunne komme til at massere min pik, inden hun begyndte på et bj. Det er det bedste bj jeg har oplevet. Hun slikker mellemkød og boller med det helt perfekte tryk, hun var også lige forbi min bagindgang med sin tunge, inden hun tog mig til roden. Jeg holdt ikke til det særligt længe, men heldigvis var der tid til at jeg kunne blive klar igen og opdage at hendes fisse også er imponerende, lige så stram som Phewas i Hjørring og så bevæger hun sig også fint imens.

Hun er samme sted som Fon Fon. Fon Fon fortalte mig at hendes søster var på vej til dk men havde lidt problemer med at få visa, sidst jeg var hos hende, så jeg gætter på at de er søstre. De er i hvert fald imponerende til at give en mand nydelse begge to og kommer til at døje med at vælge mellem dem i fremtiden. Fon Fon har større bryster og taler bedre engelsk og kan også dansk, hun giver en bedre massage, men aunya er virkelig imponerende at have sex med.

• 2 weeks later...
Skrevet

Så blev det min tur...

Hun er sød og fræk, men massage det er ikke det hun ligger mest energi i. Det er også ok, hun kan så meget andet på ganske tilfredsstillede vis.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.