Hop til indhold

tilbage til Lisa, Århus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/433715

Efter et par uger hvor jeg har prøvet lidt forskellige af de nye thai damer i arhus.

kender I det ? - man syntes lige man skal prøve noget nyt om det er bedre eller bare noget andet !

nå, men gennerelt er jeg gået hjem skuffet - eller opgaven blev bare løst til et minimum!

så idag vendte jeg tilbage til Lisa og det var en super oplevelse - smilende og glad

hun startede med at gi en lang krammer og så en dejlig massage og ingen stress -

mens jeg lå og fik massage tænkte jeg -

"hvorfor har jeg dog spildt pengene på nogle damer, som ikke gider rigtig at gi go' service

Dem som lever højt på at de bliver kørt rundt fra by til by - 5 dage her - 10 dage her - 3 dage her -

de bruger AI redigerede fotos - og skifter ofte navn eller bare lever højt på "nyheds"-værdien i at man kan knalde en ny."

og så er der sådan guldklump som Lisa - ægte fotos - bliver i byen og har en faste kunder og bare sød og fræk på samme tid .

Skrevet

Kan du bekræfte at hun 50 år gammel. ? Og at hun er pudret meget op i ansigtet. ??

8000

Skrevet
8000 skrev, for 10 timer siden:

bekræfte

Nej, begge dele kan afkræftes. Billederne passer, sød og dejlig dame, alder måske 40, men ikke 50. Jeg har ikke oplevet overdreven sminkning, men en helt naturlig dame.

• 2 weeks later...
Skrevet

My first post (been lurking in this forum for a while)

So, I also visited Lisa yesterday. The service was really good. I have visited a lot of Thai girls in Aarhus over the last year. Lisa is probably the top three when it comes to the actual massage. The b2b was also very naughty. Sucks really good.

She is very talkative with her broken English. She looks a little bit older than I expected, probably in her forties which is a bummer for me because I like girls around close to my age 😅. But her body is really hot and with most of the Thais age is just a number.

She likes getting licked, has some pubic hair. She complemented my licking skill lol. She doesn't kiss I believe. The sex part was pretty good. You can have some wild sex with her. But I am more of a vanilla guy. I only tried cowgirl and missionary with her.

The best thing about Lisa is charming personality and she talks, A LOT!. Booked for 45 mins and spent for more than an hour lol cause we were just talking about random shit.

Anyway I would definitely recommend her. Mind you I contacted her via WhatsApp and it's not Lisa that you'll be texting with, it's her friend who also live in the apartment. Because she said she can't write English.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.