Hop til indhold

Erfaring søges – hvordan arrangerer man bedst et gangbang for damen?

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Jeg skriver som mand i et parforhold, hvor vi er 30 og 28 år. Min kone og jeg har talt om en fantasi, hvor vi gerne vil udforske at arrangere et gangbang med hende i centrum, og jeg som tilskuer/deltager efter aftale.

Det er vigtigt for os, at det foregår ordentligt, respektfuldt og trygt for alle involverede. Derfor vil jeg høre fra folk med erfaring

• Hvor finder man seriøse og respektfulde deltagere?

• Hvor mange bør man starte med?

• Hvad skal man være særligt opmærksom på som par?

Vi søger primært råd fra folk, der har prøvet lignende som par, så vi kan gøre det på den bedst mulige måde.

På forhånd tak for gode input

Skrevet

Klubberne er et godt sted. Der er masser af pli og tryghed og alt hvad man skal bruge af faciliteter og så er det anonymt.
Man bør gå langsomt frem. Første gang nøjes man måske med at kigge og lege med hinanden, og så kan man langsomt tage et skridt ad gangen.
Nogle klubber tilbyder såkaldte styre-tyre. Dem vil jeg ikke anbefale. Dels skaber de ofte en lidt træls stemning, dels er de ret gode til at stille sig selv forrest. Hvis i vælger klubløsningen, så lad være med at annoncere jeres første GB. Så undgår i at der står en kæmpe flok. Det kan i altid gøre når i er blevet mere erfarne. Som mand vil jeg anbefale at der er noget som er reserveret til dig. Altså noget du må som de andre får adgang til. Det skal også lige tænkes igennem og aftales hjemmefra.
Hvor mange man bør starte med? Igen vil jeg sige: Gå langsomt frem start med en ekstra og så lidt flere efterhånden som i er klar til det. Det giver tryghed og man får samlet set mere fornøjelse af at tage et trin ad gangen. Hvis man starter med 10 meter vippen er der ikke meget spænding i 5 og 3 meter. Hvis man starter nedefra så kilder det i maven hver gang.
I skal være opmærksom på sikker sex, med mindre I er afklaret med noget andet. Det er også der hvor man desværre kan opleve at nogen prøver at lave en sniger, så hold godt øje med det og mærk efter om der er gummi på, hvis det er lidt mørkt. Derudover er det vigtigt at have klare grænser aftalt hjemmefra. Man kan godt lade sig rive med at stemningen, men det er bedre at holde sig til aftalerne og så evt. justere grænserne til næste gang. Vær hellerikke bange for at sende folk væk, venligt men bestemt, hvis de ikke falder i jeres smag eller opfører sig på en måde i ikke syntes om. I skal ikke begrunde eller diskutere det, bare sig "Vi har ikke lyst at have dig med idag" Folk har ikke krav på en begrundelse og det ødelægger stemningen. De fleste forstår en venlig henstilling og luffer af, men det kan i sjældne tilfælde være nødvendigt, at true med at afbryde legen.
God fornøjelse
PS: Skriv gerne evt i PB hvordan det gik.

Skrevet
PerBar skrev, for 56 minutter siden:

Klubberne er et godt sted.

Her antager jeg du mener swingerklubber?

Det ville også være mit bud. Nogle klubber har gb temaer og også kvinder kan hjælpe med at styre gb.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.