Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Som så mange andre, elsker jeg et godt blow. Det optimale er for mig dog, at der fortsættes til min bedste ven har lagt sig. At komme i munden er for mig ikke altafgørende, og jeg forstår at det kan være en udfordring at fortsætte et blow med munden fuld af cum, og hvis der ikke sluges. Så at spytte ud er fint, blot der igen fortsættes. Derfor - kunne der være nogle gode anbefalinger i den retning? Gerne pm.

Takker på forhånd mange gange.

Skrevet

Tak for den helt rigtige beskrivelse. Jeg har det præcis på samme måde. Tina Thai kan, hvis du forklarer hende det.. og så er hun bare pisse sød. Men skal lige sige at det vist er 2 år siden jeg besøgte Tina.

Skrevet
  • Author

Tak - tænkte nok at vi kunne være et par stk med samme mindset. Tina Thai er et godt bud, besøgte hende ofte for år tilbage da hun tilbød hele pakken. Kan være jeg skulle forbi igen, for hun mestrer helt sikkert den del👍

Skrevet

Pam, tidligere Pam Wellness på Emdrupvej og Frederiksberg, låner værelse rundt omkring i dag, mest hos Time for Massage i Vangede og Hindegade eller på hotel, bedste BJ uden jeg har fået, fortsætter stille og roligt efter man er kommet i munden på hende 🤩

Er også god til både rideture og doggy, begge uden hvis du vil.......hendes ynglings udtryk er åh gud, åh gud, når det går derudaf......😂

Skrevet
Brønshøj skrev, for 11 minutter siden:

Pam, tidligere Pam Wellness

Hvordan får man fat i Pam? Tror måske jeg har fået en massage af hende tidligere, hvis hun har haft sted på Harsdorffsvej.

Jeg fandt: https://www.timeformassage.dk/ men ikke meget info om hvem der er der )

Skrevet

Yes tidligere Harsdorffsvej......tror ikke hun reklamere mere, lever af faste kunder tror jeg....men hvis du søger på Pam Wellness Emdrupvej og søger/kigger lidt, så dukker der et telefon nr op......og også en mailadresse..;-)

• 1 month later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.