Hop til indhold

Amma, Vinderup/Holstebro

Featured Replies

Skrevet

Har før givet mine bedste anbefalinger til Taemmy, i går var turen kommet til hendes veninde Amma. Jeg bestilte 1 time, med massage, erotisk massage og sex. Standard pris.
Massagen var dejlig, erotisk massage var bedre, og sex var godt. Timen gik hurtigt, og jeg tog glad afsted derfra.

Ville jeg komme tilbage - ja bestemt, det var rigtig godt.

https://annoncelight.dk/showad/454730

Skrevet

Kan kun være enig med dig her er min

oplevelse med Anna😊

Jeg havde lyst til en erotisk thai-oplevelse og valget faldt på søde Amma som jeg har besøgt flere gange 😊Hun svarede hurtigt og vi aftalte at mødes.
Vi startede langsomt med en blød afslappende
massage. , da jeg elsker at ligge og slappe af og føle hvordan det langsomt udvikler sig til b2b med dejlige berøringer de rigtige steder Jeg havde bestilt fuld pakke og det fik jeg, hvor jeg fik hvad jeg ønskede
Hovedformålet med besøget var, at få en erotisk oplevelse. Det formål blev indfriet til min fulde tilfredshed.Amma er med på det meste Amma er pæn og naturligt dejlig. Hendes krop er dejlig og det er hendes væremåde også. Hun er meget indlevende og man får fornemmelse af, at hun nyder det. Helt sikkert en dame, jeg besøger igen.🤗
Stedet er meget diskret

NB: Hun har lige ændret navnet til Amma
fordi en havde skrevet adressen på hvor hun arbejdede og hun blev utryg og bange …

Skrevet

Det ser mærkeligt ud 🙈

Men hvis jeg kigger på Midtjylland kommer hun ikke frem med det gamle annonce?

Skrevet
Western skrev, for 9 timer siden:

Er Amma glatbarberet?

/ Western.

Følger lige med her :P

Skrevet
Homemade skrev, for 49 minutter siden:

Ja og det tror jeg 99% af alle piger er

Tak for svarene.

Og nej, langt fra alle GP'er er glatte, men den snak hører ikke til i denne tråd.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har også besøgt Amma.

Fin muskelmassage, som var lidt lang. Da vi kom til den erotiske massage var den dejligt pirrende.

Lidt nuancer; billederne er med filter og hun er mindst 40, nok 45 og med en del extra kilo på kroppen. Hun er super sød og vil gerne yde en god service og spørger ind til ens velvære.

Jeg fik massage med b2b og bj.

Skrevet

Hun får også fem store stjerner herfra! Som nævnt, så har hun ikke tabt sig de sidste år.... Men, hun super sød, flink og giver fremragende service! Jeg synes hun er det hele værd, ikke mindst fordi hun ikke bare skal have der overstået..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.