Hop til indhold

Misbrug mig hårdt horsens

Featured Replies

Skrevet

Den skal du holde dig fra.

Bare det, at der står den fulde adresse med etage og tv i annoncen viser, at der er noget helt helt galt. Jeg har anmeldt den til deres support.

Redigeret af anmelder
Stavefejl

Skrevet
  • Author
anmelder skrev, for 3 timer siden:

Den skal du holde dig fra.

Jeg er sådan set enig. Men det er en dansktalende kvinde man høre i røret, og man må tage en maske på. Jeg kan ikke lade vær med at undre mig over hvad man møder op til.

Derfor håber jeg nogen kan bekræft før jeg gør noget dumt.

Skrevet

Jeg har også anmeldt annoncen. Med den fulde adresse og teksten, virkede det meget som en form for chikane. Men hvis en kvinde tager tlf. og bekræfter tilbudet?

Skrevet
  • Author
Craw skrev, for 4 timer siden:

Men hvis en kvinde tager tlf. og bekræfter tilbudet?

Hun var bevidst om tilbuddet ja, netop derfor jeg bliver så nysgerrig

Skrevet
Medaltrespekt skrev, for 11 timer siden:

Men det er en dansktalende kvinde man høre i røret, og man må tage en maske på. Jeg kan ikke lade vær med at undre mig over hvad man møder op til.

Jeg kan godt se at annoncen er oprettet som en kvinde, (med profilnavnet "Misbrugtyrkerhårdt" 😄) det tvivler jeg dog stærkt på er korrekt.

Alt skriger jo til himlen i den annonce; ingen billeder, ingen priser, ingen beskrivelse af personen bag. Og det sprog der er brugt i teksten er jo ikke skrevet af en kvinde, men af en mand som har siddet og hevet sig i fjederen mens han skrev...

Og hvorfor maske på? -Vel kun fordi han så kan retfærdiggøre at han selv har maske på under akten så nogle måske tror på det er en kvinde.

Se desuden denne annonce, godt nok andet tlf nummer men resten er stort set ens med den annonce du spørger på, og her er han en mand:

https://annoncelight.dk/showad/450321

Læg mærke til at profilen i din annonce er oprettet samme dag som ovenstående annonce sidst er opdateret, nemlig 11.4.26. Det er nok ikke tilfældigt..

Jeg kan tage fejl, men med så mange alarmklokker i gang tror jeg det næppe. Good luck )

Skrevet

Opdate: Har lige fået dette retur fra annoncelight, så de tager det da alvorligt :)

Hej

Tak for at gøre os opmærksom på dette, en administrator vil undersøge sagen, og tage den handling der vurderes nødvendig.

Med venlig hilsen

AnnonceLight Support

Skrevet

Dette er en lille dreng. Han har sendt billeder af sin mor og søster. Som jeg måtte komme og knalde. Tror bare det var en sig fantasi. Har anmeldt ham utallige gange. AL tager det ikke rigtig alvorligt.

Skrevet
  • Author
Ses-Horsens skrev, for 4 timer siden:

Dette er en lille dreng. Han har sendt billeder af sin mor og søster. Som jeg måtte komme og knalde. Tror bare det var en sig fantasi. Har anmeldt ham utallige gange. AL tager det ikke rigtig alvorligt.

Meget mærkelig fantasi. Det undre mig bare at det var en kvinde jeg talte med…

Skrevet
Medaltrespekt skrev, for 1 time siden:

Meget mærkelig fantasi. Det undre mig bare at det var en kvinde jeg talte med…

Han lyder som en kvinde...

Skrevet

Nu hvor annoncen som TS spørger til er slettet, er formålet med denne tråd væk. Tråden har taget en lidt uventet men for mig ganske morsom retning, jeg bidrager med lidt mere 🤓

anmelder skrev, for 2 timer siden:

Lidt utroligt, at nu er det en tyrker man kan komme til at besøge 🤣

Det har det hele tiden været, som jeg skrev længere oppe var profilnavnet på den nu lukkede annonce "Misbrugtyrkerhårdt"

Mens navnet på den anden (som stadig er aktiv) er "MisbrugTyrker"

Jeg tænker at han har haft et møde med sig selv efter manglende respons på den først oprettede profil, og efter en grundig gennemgang af strategi har udarbejdet en ny genial forretningsplan; jeg tilføjer ordet "hårdt" og så vil kunderne strømme til 🤣

Og nårh ja, jeg ændrer også lige profilfarven til lyserød så bliver folk (læs @Medaltrespekt ) nysgerrige 😉👩

Medaltrespekt skrev, for 2 timer siden:

Det undre mig bare at det var en kvinde jeg talte med…

Ud fra hans fantasier at dømme er det vel ikke utænkeligt at han er blevet straffet så meget i klokkeværket gennem tiden, at han nu lyder som en kvinde 🙀

DET' GAS!, jeg håber du kan ta' det @Medaltrespekt 😁❤️

Et eller andet sted synes jeg faktisk det er friskt at du overhovedet henvender dig til sådan en annonce. Og selv efter flere råd om at holde dig væk var du alligevel sådan "Mmmm tjaa meeen det KAN jo være at man møder noget spændende alligevel" Det er jeg for meget "livrem og seler" typen til at gøre, hvis jeg var blevet fanget af annoncens tekst.

Din vedholdenhed og nysgerrighed fortjener (Medalt)respekt 🤗🤜🤛🏾

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.