Hop til indhold

Lina/Maya i Risskov

Featured Replies

Skrevet

Følgende er automatisk oversat til dansk. Jeg mødte Lina i Risskov. Ny bygning med god gratis parkering. I samme bygning er der en anden lejlighed, som thaipiger har brugt i et stykke tid nu. Jeg er ret sikker på, at naboerne må vide, hvad der foregår, da dørklokken er vildt høj og kan høres i hele nabolaget. Lina er som på billederne. Det første uredigerede billede er sandsynligvis taget for nylig i lejligheden. Meget flot og fast krop. Blowjob var med kondom og kysse uden tunge. Mit indtryk var, at hun var overrasket over at blive bedt om ekstramateriale. Betalte for 30 min. og var ude efter 15. Vil anbefale 20 min. pump and dump uden ekstramateriale, men ikke mere. Det var ikke slemt ... men ingen gentagelse fra min side.

• 1 month later...
Skrevet
Mads has Nuts skrev, den 19.4.2026 at 15:59:

Følgende er automatisk oversat til dansk. Jeg mødte Lina i Risskov. Ny bygning med god gratis parkering. I samme bygning er der en anden lejlighed, som thaipiger har brugt i et stykke tid nu. Jeg er ret sikker på, at naboerne må vide, hvad der foregår, da dørklokken er vildt høj og kan høres i hele nabolaget. Lina er som på billederne. Det første uredigerede billede er sandsynligvis taget for nylig i lejligheden. Meget flot og fast krop. Blowjob var med kondom og kysse uden tunge. Mit indtryk var, at hun var overrasket over at blive bedt om ekstramateriale. Betalte for 30 min. og var ude efter 15. Vil anbefale 20 min. pump and dump uden ekstramateriale, men ikke mere. Det var ikke slemt ... men ingen gentagelse fra min side.

Det er tydeligt, at det er AI, og muligvis ikke en ægte anmeldelse.

Skrevet
udinaturen skrev, for 6 timer siden:

It's clear that it's AI, and possibly not a genuine review.

I'm not a native Danish speaker and writing in Danish is difficult for me. I've used Google Translate for my previous comment ... as other people have complaint when there are English comments in a Danish forum.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.