Hop til indhold

Featured Replies

• 3 weeks later...
Skrevet

Stoppet …. Ha ha ha ha …det kan godt være hun ikke længere er aktiv på annoncelight og som nogle skriver har fået andet arbejde, men nu ved jeg tilfældigvis hun stadig giver gamle kunder en tur engang imellem, det foregår bare et mere anonymt sted, så helt stoppet er hun ikke, pengene er nok for trælse at undvære.. Men det er kun faste kunder gennem lang tid som kan få en omgang ved hende, hun går bare meget stille med dørene og nye kunder tager hun ikke. Og hun mangler nok ikke faste gamle kunder så aktiv hun har været gennem årene.. Men hun er altså ikke stoppet helt, bare gearet ned pga arbejde og noget sygdom som hun efter eget udsagn er overstået..

Redigeret af Herren47

Skrevet

Der er åbenbart mange her med et godt kendskab til hende. Så ved I nok det samme som mig..

Hvad er jeres interesse i hende.,?

Er I gamle kunder som stadig nyder hendes service og gerne vil beholde hende for jer selv?

Eller er I bare venner med hende og prøver derfor at beskytte hende så hun i ro og fred kan lave lidt penge ved siden af det omtalte nye job i skriver så meget om..

Nedladende skriv?

Der er åbenbart nogen her som enten har kærlighed til damen eller på en anden måde ønsker det forsat skal være hemmeligt hvad hun nu laver..

Skrevet

Det er desværrre folk som dig der er årsag til at man mister lysten til at deltage i dette forum.

Negativ tilgang og omtale af en ordentlig og dejlig kvinde, som har serviceret mange af os gennem mange år.

Insinuerende omtale uden at kende de reelle facts.

Mistænkeliggørelse af andre folks motiver

Men nu gider jeg sgu ikke spille mere tid på dig - det fortjener du ikke.

Skrevet

Jeg synes egentlig du tydeliggør det meget fint selv.

Du har tilsyneladende indgående kendskab til hvad hun laver i dag. Forsæt du bare med at se hende der hvor hun nu stadig ser gamle kunder..

Skrevet

Vi kan også vende den om og spørge Ridderlig og Lasse1111 hvorfra de har deres information, tydeligvis har de kontakt ned emmee.

For jeg tvivler på hun bare har fortalt om arbejde og sygdom til kunder som ikke er faste gamle kunder ved hende. Og de har jo tydeligvis stadig meget tæt kontakt til hende. Måske det rammer et ømt punkt jeg har den viden jeg har..

Måske de gerne vil have hende for sig selv..

Kald mit skriv nedladende og hvad i har lyst til, vi er flere incl dem som forsvarer Emmee der udemærket godt ved at hvis tid og sted passer hende ja så siger hun ikke nej til gamle faste kunder. Det foregår så bare ikke i butikken længere kan jeg forstå..

Det er jo næsten pinligt som Ridderlig og Lasse1111 forsvarer hende, er i , i et forhold med hende nu?

Eller som skrevet før vil i bare sikre jer det kun er jer som kan benytte hendes service..??

Skrevet

Du må være en syg og gammel nar som har nogle komplekser.

Jeg har kendt Emmee i 8 år og har haft mange gode oplevelser.

Men jeg respekterer- i modsætning til dig - at hun er nået til et nyt punkt i sit liv hvor hun har solgt sin shop og nu vil leve et normalt liv. Jeg og andre har ikke nogle hemmelige aftaler med hende. Hun har været alvorlig syg og er under restituering.

Jeg håber du får karantæne fra yderligere giftigheder.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.