Hop til indhold

Palermo eller resten af Sicilien

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens,

Skal snart afsted på en tur og er stadig ved at beslutte mig for hvorhen. Jeg kan godt lide Palermo. Sidst jeg var der, var gaderne fulde af helt unge nigerianske piger som ikke have noget imod hvid diller for meget få penge.

Har nogen af jer været der inden for det sidste år? Er det stadig lige så godt, eller er der blevet ryddet op?

Var i Napoli sidste år, og der var ingen piger tilbage på gaden. Total skuffelse.

I må også gerne dele, hvis I kender andre gode steder på Sicilien

Skrevet

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvornår du har været der, men hvis det var under immigrationskrisen i 15-16 bliver du nok skuffet, hvis du tager tilbage. De mange flytningestrømme bevirkede at Italien blev druknet i ung afrikansk fisse, hvilket vi mænd kunne nyde godt af. Men nu er der kommet langt mere styr på især strømningerne ud af Libyen over middelhavet. Så den låretykke strøm af helt unge piger er mere eller mindre tørret ud. Derudover er en del af kontakten til pigerne rykket på nettet, hvilket jo er ærgerligt for os der nyder at gå og ose lidt før vi køber. Jeg er glad for at jeg nåede at udnytte muligheden mens den var der.

Det er et par år siden jeg har været der sidst, så skal ikke kunne sige om gaderne er lige så tomme som i Napoli, eller om der stadig er lidt at vælge imellem.

Nogen andre der ved noget?

-TeenLover

Redigeret af TeenLover18

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.