Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nancy Vejle

Besøgte denne skønne Thai kvinde forleden dag, havde i forvejen bestilt god tid, da jeg kom til stedet blev døren åbnet på klem, hvorefter jeg gik ind, her mødte jeg hende den skønne thai kvinde

Hendes blik i øjnene sagde alt og udenvidere mødtes vores munde i saftig tungekys og det blev ved hele tiden jeg var der, meget tunge kys og kæleri og vi havde skønne sex

Vil ikke komme nærmere ind på det, hendes alder er god nok

Hun er bare super i min øjne og smag

Skrevet

Tak for anmeldelsen @Big lover

Det lyder ret fristende. Men priserne er så lave, at man godt kunne blive lidt mistænksom.

Fair nok at du ikke ønsker at fortælle om akten. Men kan du blot fortælle om billederne er vellignende og om priserne i annoncen er korrekte?

Redigeret af midtvestagurken2

Skrevet
  • Author

Jeg synes at billerne er velindende

Og

Priserne er gode nok

midtvestagurken2 skrev, for 2 timer siden:

Tak for anmeldelsen @Big lover

Det lyder ret fristende. Men priserne er så lave, at man godt kunne blive lidt mistænksom.

Fair nok at du ikke ønsker at fortælle om akten. Men kan du blot fortælle om billederne er vellignende og om priserne i annoncen er korrekte?

Synes det ligner hende og priserne passer

Skrevet
  • Author
henrik_klausen skrev, den 20.4.2026 at 09:37:

er det privat lejlighed eller klinik og er det i vejle centrum

Priva

henrik_klausen skrev, den 20.4.2026 at 09:37:

er det privat lejlighed eller klinik og er det i vejle centrum

Privat lejlighed

I udekanten af Vejle

Skrevet

Besøg hos Nancy i Vejle

Så fik jeg også besøgt Nancy og det var et rigtigt dejligt besøg.

Jeg kunne lide hende med det samme, som hun stod der i halvmørket bag døren og mødte mig med glade øjne og et varmt smil. Vi gav os straks til at tungekysse, jeg fik betalt (600 kr for 30 minutter), og snuppede et bad i de fine badefaciliteter, hvorefter hun også tog et hurtigt bad. Derefter gik det slag i slag, og vi havde dejlig, passioneret sex. Massage, b2b og blowjob nåede jeg slet ikke at prøve. Til gengæld to runder sex på 30 minutter, hvor hun var meget medlevende. Kys, fransk til hende, pussy slide uden kondom og sex med kondom. Alt i alt en dejlig omgang, som jeg godt kunne finde på at gentage.

Det bør nævnes, at jeg ikke synes, at kvinden har nogen tydelig lighed med pigen på billederne i annoncen. Hun er lidt ældre og fyldigere, men det var ikke noget som på nogen måde generede mig. Jeg fandt tværtimod hendes milf-krop med store naturlige bryster meget sexet, og ikke mindst hendes personlighed tændte mig. Hun var hele vejen igennem rundhåndet med kys og smil. Hun taler Ok engelsk og sagde at det er hende der er Nancy. Hun oplyste, at det er første gang hun er her i landet, at hun ville blive på adressen i 3 uger, og derefter vist skulle et andet sted hen, før hun skulle retur til Thailand om 2 måneder. Anbefaling herfra hvis man er til en passioneret, voksen thaikvinde med store bryster, der tungekysser og har sex med dig som om du er hendes længe savnede elsker.

Skrevet

Har også været der , kan ikke tilslutte mig midtvestagurken2 og Big lover oplevelse og syn på kroppen .

Hun ligner ikke billeder , store bryster ( hvor ? ) efter okay massage og vend om ville i nærkontakt men sveden løb af hende som en håndværker i 30 graders varme , ahhh kommer ikke igen

Skrevet

How, glemte, vi nåede ikke sex efter 20 minutter massage og fyldt med sved (ikke mit) havde bestilt 60 minutter , afbryd jeg, hurtigt bad og ud i frisk luft dejligt 😄

Skrevet

Iha skrev, for 2 timer siden:

Har også været der , kan ikke tilslutte mig midtvestagurken2 og Big lover oplevelse og syn på kroppen .

Hun ligner ikke billeder , store bryster ( hvor ? ) efter okay massage og vend om ville i nærkontakt men sveden løb af hende som en håndværker i 30 graders varme , ahhh kommer ikke igen

Underligt. Er du sikker på det var Nancy du mødte? Der er måske op til flere forskellige kvinder på adressen?

Redigeret af midtvestagurken2

Skrevet
  • Author
midtvestagurken2 skrev, for 13 timer siden:

Underligt. Er du sikker på det var Nancy du mødte? Der er måske op til flere forskellige kvinder på adressen?

Tror heller ikke på du Har mødt Nancy , men den anden pige der er på stedet, for i annonce stod der at man kunne få en pige mere med, jeg giver midtvistagurken 2 ret

Nancy er super skønt og flere besøg hver

Havde planlagt et besøg mere ved hende

Men måtte aflyse pga. problemer med maven

Skrevet
jarlo skrev, for 11 minutter siden:

Hvem af dem er Nancy

De har ændret annoncen, så der kun er billeder af en pige nu. Som jeg har skrevet tidligere synes jeg ikke Nancy ligner billederne i annoncen. Men jeg ved at der er en anden pige med mindre bryster på stedet. Hun skulle efter sigende også være sød. Om det er hende som @Iha har mødt, er svært at afgøre. Under alle omstændigheder - regn ikke med at møde pigen i det sorte undertøj. Hvis man ønsker tid hos Nancy kan man jo evt. bede specifikt om at få tid hos Nancy ved booking.

Skrevet

Der snakkes om ""Vejle", men annoncen siger "Vejen". Selvom de begge er beliggende i Jylland, er der da lidt forskel.... så hvor er vi ?

Skrevet
deerhunter skrev, for 2 timer siden:

Der snakkes om ""Vejle", men annoncen siger "Vejen". Selvom de begge er beliggende i Jylland, er der da lidt forskel.... så hvor er vi ?

De var i Vejle indtil i dag, men det ser ud til at de er rykket videre til Vejen. Eller måske kun den anden pige, Sasa. Gad vidst hvor Nancy er henne nu?

Skrevet

Denne Nancy som der linkes til i denne tråd, er i Vejen og ikke i Vejle som det fremgår af trådstarter.

Jeg har været i kontakt med annonceprofilen og fået det bekræftet.

Skrevet
midtvestagurken2 skrev, den 22.4.2026 at 22:06:

Underligt. Er du sikker på det var Nancy du mødte? Der er måske op til flere forskellige kvinder på adr

I sidste uge var der 2 piger på adressen

Skrevet
  • Author
midtvestagurken2 skrev, den 23.4.2026 at 16:37:

De var i Vejle indtil i dag, men det ser ud til at de er rykket videre til Vejen. Eller måske kun den anden pige, Sasa. Gad vidst hvor Nancy er henne nu?

midtvestagurken2 skrev, den 23.4.2026 at 16:37:

midtvestagurken2 skrev, den 22.4.2026 at 08:46:

Besøg hos Nancy i Vejle

Så fik jeg også besøgt Nancy og det var et rigtigt dejligt besøg.

Jeg kunne lide hende med det samme, som hun stod der i halvmørket bag døren og mødte mig med glade øjne og et varmt smil. Vi gav os straks til at tungekysse, jeg fik betalt (600 kr for 30 minutter), og snuppede et bad i de fine badefaciliteter, hvorefter hun også tog et hurtigt bad. Derefter gik det slag i slag, og vi havde dejlig, passioneret sex. Massage, b2b og blowjob nåede jeg slet ikke at prøve. Til gengæld to runder sex på 30 minutter, hvor hun var meget medlevende. Kys, fransk til hende, pussy slide uden kondom og sex med kondom. Alt i alt en dejlig omgang, som jeg godt kunne finde på at gentage.

Det bør nævnes, at jeg ikke synes, at kvinden har nogen tydelig lighed med pigen på billederne i annoncen. Hun er lidt ældre og fyldigere, men det var ikke noget som på nogen måde generede mig. Jeg fandt tværtimod hendes milf-krop med store naturlige bryster meget sexet, og ikke mindst hendes personlighed tændte mig. Hun var hele vejen igennem rundhåndet med kys og smil. Hun taler Ok engelsk og sagde at det er hende der er Nancy. Hun oplyste, at det er første gang hun er her i landet, at hun ville blive på adressen i 3 uger, og derefter vist skulle et andet sted hen, før hun skulle retur til Thailand om 2 måneder. Anbefaling herfra hvis man er til en passioneret, voksen thaikvinde med store bryster, der tungekysser og har sex med dig som om du er hendes længe savnede elsker.

Nancy og Sasa er den samme person

Jeg har været i kontakt med hende

Skrevet

Jeg fik besøgt Nancy/Sasa i starten af ugen.

En lidt buttet kvinde med store berøringsvenlige bryster. 700 for 30 min med det hele.

Man skal ikk slikke hende for tidligt, for så vil hun kneppes. Og så kom jeg hurtigt. Så det blev nærmest en quickey.

Men hun er sød og nem og elsker pik, så jeg kommer igen. Beliggenhed i nordlige VEJEN

D

Redigeret af deerhunter

Skrevet

Jeg var forbi stedet i Vejen idag til formiddags...

Jeg havde bestilt Nancy gennem mine korrespondancer - også den de fik 10 min før ankomst.

Det er en meget forfalden bygning - jeg gik ind og op på 2 sal hvor der åbnede en kvinde med lingeri på - jeg synes hun så sød ud og spurgte ikke efter navne da hun jo åbnede døren da jeg trådte ind - hun fik de 700 kroner for 30 minutter 0g vi kom lidt igang - men hun undveg kys - og jeg syntes heller ikke hendes bryster var så store som der er beskrevet i dette forum - men jeg gider ikke dyrke sex med en der ikke kysser - Jeg spurgte om hendes navn og hun sagde Sasa - ohhh boy sagde jeg til hende - jeg har bedt om Nancy - men hendes engelsk var næsten ikke tilstede - så jeg tænkte at nu må jeg bare havde det bedste ud af situationen - røv kedelig sex da hun næsten ikke var til at flytte rundt med og hun svedte pludselig meget - så jeg havde en fornemmelse at hun på en måde er tvunget ind i den branche mod sin vilje - jeg valgte at fyre pikken af i munden af hende efter 20 minutter - heldigvis gjorde jeg det uden lyd så hun fik klatten i munden så jeg i det mindste fik lidt godt ud af det...

Konklussion - ligegyldig hvad - husk at spørge efter navnet da i også i dette forum har advaret om navnet Salsa

Jeg er vant til at komme til Vejle til bla. Gib og Ammy - og denne oplevelse tåler ingen sammenligning med dem i Vejle

Heldigvis kostede det kun 700 kroner og jeg boede kun 15 kilometer fra Vejen -) - men jeg kommer aldrig igen ind til en glædespige som er i en tilsvarende bygning - det stinker langt væk af en mulig dårlig oplevelse

Skrevet
Keep it simple skrev, for 2 timer siden:

Jeg var forbi stedet i Vejen idag til formiddags...

Jeg havde bestilt Nancy gennem mine korrespondancer - også den de fik 10 min før ankomst.

Det er en meget forfalden bygning - jeg gik ind og op på 2 sal hvor der åbnede en kvinde med lingeri på - jeg synes hun så sød ud og spurgte ikke efter navne da hun jo åbnede døren da jeg trådte ind - hun fik de 700 kroner for 30 minutter 0g vi kom lidt igang - men hun undveg kys - og jeg syntes heller ikke hendes bryster var så store som der er beskrevet i dette forum - men jeg gider ikke dyrke sex med en der ikke kysser - Jeg spurgte om hendes navn og hun sagde Sasa - ohhh boy sagde jeg til hende - jeg har bedt om Nancy - men hendes engelsk var næsten ikke tilstede - så jeg tænkte at nu må jeg bare havde det bedste ud af situationen - røv kedelig sex da hun næsten ikke var til at flytte rundt med og hun svedte pludselig meget - så jeg havde en fornemmelse at hun på en måde er tvunget ind i den branche mod sin vilje - jeg valgte at fyre pikken af i munden af hende efter 20 minutter - heldigvis gjorde jeg det uden lyd så hun fik klatten i munden så jeg i det mindste fik lidt godt ud af det...

Konklussion - ligegyldig hvad - husk at spørge efter navnet da i også i dette forum har advaret om navnet Salsa

Jeg er vant til at komme til Vejle til bla. Gib og Ammy - og denne oplevelse tåler ingen sammenligning med dem i Vejle

Heldigvis kostede det kun 700 kroner og jeg boede kun 15 kilometer fra Vejen -) - men jeg kommer aldrig igen ind til en glædespige som er i en tilsvarende bygning - det stinker langt væk af en mulig dårlig oplevelse

Måske kemien er forskellig mellem kvinden og kunden. Jeg havde ikke problemer med at blive kysset. Hun blev varm, men svedte ikke. Og var rimelig livlig i sengen. Jeg har besøgt hende siden mit første besøg og har intet problem med hendes engelsk. For mig er hun en fin kvinde at have sex med.

D

PS: Jeg kunne aldrig finde på at sprøjte i munden på en kvinde uden hendes accept.

Skrevet
deerhunter skrev, for 14 minutter siden:

Måske kemien er forskellig mellem kvinden og kunden. Jeg havde ikke problemer med at blive kysset. Hun blev varm, men svedte ikke. Og var rimelig livlig i sengen. Jeg har besøgt hende siden mit første besøg og har intet problem med hendes engelsk. For mig er hun en fin kvinde at have sex med.

D

PS: Jeg kunne aldrig finde på at sprøjte i munden på en kvinde uden hendes accept.

Jamen tillykke med at du aldrig kunne finde på det :-)

• 3 weeks later...
Skrevet

Det er rigtigt

Jeg tog igen chancen i Vejen ved Nancy i går søndag

Her mødte jeg Nancy - en meget levende glad kvinde der var god til at tunge kysse

En god oplevelse …

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.