Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Lærke hos Eventyrpigerne.

En petit sart kvinde som giver et godt blow.

Sexen var ok men der var måske noget med kemien, men sådan er det jo sommetider.

Man kan ikke være heldig hver gang.

Om jeg kommer igen, tror det ikke, men der kan jo være andre der har haft en anden oplevelse.

Lærke

Skrevet

Det må nok have været kemien, der haltede. Jeg har besøgt Lærke mange gange og hun er klart en af mine favoritter. For mig virker hun lysten og oprigtig. Når jeg har besøgt hende har hun været indlevende og initiativrig - Jeg får altid så hatten passer!

Men Lærke kan jo også have haft en dårlig dag.

K

Skrevet

Jeg har haft super god kemi med Lærke de par gange jeg har besøgt hende 😜. Hun er efterhånden en af de eneste danske/europæiske piger som jeg besøger - elsker naturligt udseende og synes Lærke er max naturligt smuk og naturlig (....og sexet!!).

Redigeret af Calleidamer

Skrevet

Ja jeg har også haft 3 super oplevelser med Lærke, hun har altid været så dejlig og lækker:)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.