Hop til indhold

Fik endelig prøvet Pink Peach’s dejlige røv. - København

Featured Replies

Skrevet

Efter at 2 tidligere aftaler blev aflyst pga. sygdom, sagde jeg straks ja, da @Pink Peach skrev at hun havde sted og tid om jeg var interesseret. Og denne gang skulle jeg også prøve hendes røv, hvilket jeg ikke fik sidst.😁

Vel ankommet til stedet, blev jeg modtaget af en smilende Pink med et kram. Efter en hurtig skyller kommer jeg ind til Pink som kun er iført Trusser, BH og strømper.🤩

Vi begynde med at kysse(uden tunge) men dejligt mens jeg fik fjernet BH og trusser. Ned på sengen med hende, så min tunge kunne gå på opdagelse i hendes dejlige glatte fisse og røv, som bestemt havde sin effekt, da hun blev mere højlydt og til sidst nåede klimaks.

Så blev det min tur til forkælelse, Pink ned på knæ og så tog hun ellers min pik helt til roden mens hun så op på mig med de kønneste øje som bad hun om mere, hvilket hun fik da hun lagde sig på sengen med hovedet ud over, så jeg kunne kneppe hende dybt i halsen, mens hun legede med sin vibrator.

Nu blev det tid at mærke hendes fisse, så på med kondom og Pink op at ride,så jeg  havde skønt udsyn til hende, derefter om på ryggen med hende, have godt fast i benene så jeg rigtig kunne støde i gennem.

Efter en lille pause, med kys og kærtegn af hinanden, samt nyde hendes flotte øjne, blev det endelig tid til at få prøvet hendes indbydende røv. Pink lagde sig på kanten af sengen, så jeg stående kunne trænge op i hende, og så kunne jeg ellers bare give gas, hun kan virkelig tage godt i mod.

Inden det blev tid at komme, fik jeg lige smagt på hendes fisse igen, hvorefter jeg kom ud over hendes ansigt og brysterne.

Jeg kan kun varmt anbefale Pink Peach og skal helt bestemt besøge hende og hendes røv igen. Jeg er normalt ikke til anal, hvis det  er en del af pakken, hvilket det er hos hende, så det skal benyttes.

Pas på hende og behandle hende pænt.

Link:

https://annoncelight.dk/showad/449561

Skrevet

Tak for den fin anmeldelse og genbesøger, det var en lige så stor fornøjelse for mig 😜

• 3 weeks later...
Skrevet

Hej hvorfor kyssede i uden tunge? Dit valg..? Eller tungekysser Pink Peach ikke?

Skrevet
  • Author
Borat skrev, den 7.5.2026 at 05:08:

Eller tungekysser Pink Peach ikke

Hun tungekysser ikke.

Skrevet

Oki - super fair valg; jeg troed ebare at hvis hun er med på deepthroat osv - uden gummi(?) ville hun også være med plys, men det er jo bare 100% fair play:)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.