Hop til indhold

Fredagsbar med Lina_BBW, legen fortsatte.- København

Featured Replies

Skrevet

Da jeg så at @Lina_bbw kom til fredagsbar, var jeg ikke sen til lav aftale med hende og at hun skulle tage lidt legetøj med.

Da tøjet var røget fik jeg ellers lov at tungekysse hende samt gå på opdagelse på hendes dejlige bryster, mens min brystvorter fik den kærlighed som kun Lina kan give.😅

Ned på sengen kom jeg, og så blev pik og nosser ellers bunden op, så den stod rank og stiv, hvorefter Lina ellers gav mig et dejligt dybt savlende BJ og mere kærlighed til mine nipples, derefter kneppede jeg  hende dybt i doggy stadig med bundet pik. Jeg fik endnu et dejligt BJ samt lidt leg på mig med bl.a vibrator inden hun fik den i missionær med godt tag i benene så der kunne stødes i gennem inden jeg kom. Det var selvfølgelig med kondom.

Hendes dejlige leg gav souvenir mærker jeg  beundrede de næste dage.😈

Lina kan kun anbefales og nu venter jeg bare på at hun har vagt igen i Valby, så vores udskudte aftale kan gennemføres.

Link:

https://annoncelight.dk/showad/331307

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.