Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ja så skete ulykken for mig (igen!). Det er en virkelig farlig kombi at være liderlig, have travlt og samtidig være fornæret.

Så det havde jeg vel så selv bedt om - men det skal ikke afholde mig fra hermed at udsende de for nærværende allerkraftigste advarsler mod denne kvinde:

https://annoncelight.dk/profile/sexywomanluz

Fy for H.... jeg skulle have vendt om i døren, men jeg havde absolut ingen tid til overs og på magisk vis transformerede den trivelige latina dame der reklamerer med 27 år (det er løgn) sig til noget der måske var tættere på de flotte billeder i hendes annonce. Spoiler: nej, det er ikke hende. NOT EVEN CLOSE.

Så jeg gik med ind i det mørke sovekammer som til lejligheden havde værelsets eneste vindue pyntet med puder og tæpper der prøvede at fjerne den sidste rest naturligt lys der måtte forvilde sig derind. I stedet blev det hele "oplyst" at sådan en rød "nattelampe" til at sætte i stikkontakten. Ikke at jeg for alvor længtes efter at kunne se mere. Og så alligevel ... stemningen af grisestald after dark fornægtede sig desværre ikke.

Min tissemand blev hevet frem, forhuden kørt tilbage og et gummi blev monteret på min total døde regnorm (det burde ikke kunne lade sig gøre, men altså jo: orm i pose). Derefter fulgte verdens mest intense blowjob samtidig med at mandige "Hrmmmm" lyde undslap skabningen på sengekanten. Min fingre prøvede at trække noget af hendes beklædning til side, men den hud og det "fyld" der var alle vegne fik mig til at opgive det inden jeg overhovedet var kommet igang. Samtidig gik det nu op for mig, at hun havde tænkt sig at give mig blow for mine 600 kr - ikke knep eller noget som helst andet. WITHOUT ? 200 ekstra. Nej tak - ikke idag. Efter ca 1 minut, tog hun min nu følelsesløse lille ven ud af munden og så kritisk på den: Finnish yet ? Efter 1 minut mere af denne rædselsfulde seance simulerede jeg orgasme (ja det kan man faktisk, hvis man bliver presset nok) og trak mig med lynets hast over i det fjerneste og mørkeste hjørne af værelset og fik kondomet rullet af min stakkels lille ven som nu til forveksling lignede enden af en rød pølse. Jeg skyndte mig i tøjet og kunne end ikke mønstre at simulere et kram på vej ud - jeg skulle bare væk. OG JEG KOMMER ALDRIG NOGENSINDE TILBAGE.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.