Hop til indhold

NEW SMALL SLIM YOUNG - Seebladsgade - NEJ!

Featured Replies

Skrevet

Lad mig starte med at fortælle jeg oftest bruger dette forum til at beskrive dårlige oplevelser og derved advare jer andre. For ikke at virke negativ, kan jeg oplyse pigen før hende her var god og hende før igen var suveræn og hende før igen, en pige fra Valencia også suveræn! Altså ofte rigtigt gode oplevelser på adressen.

Men hende her, suk, suk, spild af penge. Det hele starter med, jeg har bestilt en halv time. Da jeg kommer ind og har afregnet siger hun relax, relax hele tiden og fortæller hun beholder bh'en på for hun har fået opereret brysterne og nix pille. Blow uden, nix, hun nægtet, hun vil heller ikke 69, men ligger sig på ryggen, hvor hun er meget restriktiv og ikke vil slikkes på klitoris. Tænker at så tager vi en missionær i stedet for de 10 slik jeg nåede. Efter 5 minutters tid tænkte jeg, nu er hun måske klar til lidt slikken, men, nej, nej, nu var det helt slut. Vi fortsætter, mens nun ofte ser på klokken. Jeg er færdig ca 15 minutter efter jeg kom ind og siger, jeg går lige i bad. Fandme om hun så ikke siger No, No, extra. Jeg Ignorer og gå i bad. Efterfølgende pejer hun på BtoB 100 kr, som jeg blot Ignorer. Hun forstår intet engelsk og aner ikke hvad hun har solgt. Måske er hun lige glad. Hun var faktisk, som på de dårlige "negerklinikker", når først du har betalt, må du intet og det skal bare overstås.

Fuldstændig spild af penge.

https://annoncelight.dk/showad/454957

Skrevet

Var også forbi der i dag, dog i formiddags, så måske hun var i bedre humør. Måtte gerne slikke hende, og der var også blow uden, måtte gerne røre brysterne, men bh kom ikke af, pga operation som du også nævnte. Hendes billeder er også retvisende, men så stopper det positive også der…

Sløj og ugidelig sex, og umulig at kommunikere med, hun er åbenbart fra Columbia. Prikken over i’et, der var så kun koldt vand da jeg skulle i bad, da viceværten var i gang med noget i bygningen.

Nåede forbi Alisha da hun var der, og kunne se det var samme type annonce, så havde håbet samme gode service. Men desværre slet ikke i nærheden.

Skrevet

Kom ikke der ?.?

Har også besøg stedet. Prisen var meget fornuftig.

Bryster opereret så ikke nusse. Blow uden , men nej det skete ikke.

Rev virkelig vildt i lillemand, så det var ingen nydelse.

Det var en kold omgang. ALDRIG mere besøg. , seebladsgade, Odense, (tæt ved havnen)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.