Hop til indhold

Ungarske Nelly i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Har lige besøgt Nelly i Aalborg. Jeg har besøgt Nelly en del gange, men Nelly har ikke været i DK i ca 2 år.

Mit besøg hos Nelly i går var dejligt. En stille og rolig stund, uden hastværk. I mine øjne er Nelly smuk og dejlig, altid lækker og i pænt undertøj når hun besøges. Nelly er tiny og jeg er vild med hendes lille krop og dejlige lille røv.

Sexseancen var med gensidig slikkeri. Det kan godt være Nelly er tiny, men efter min mening, har hun en virkelig lækker fyldig fisse. Jeg er vild med at slikke hende og denne gang kvitterede Nelly, at hun virkelig nød det.

Vi afsluttede med de tre velkendte stilling, hvor jeg kom, med udsynet til Nelly’s lækre lille røv.

Mange tak Nelly - glæder mig allerede til næste besøg.

Skrevet

Jeg var der for nogle dage siden, jeg synes virkelig, at det er dårlig sex!! Hun er pissefræk af udseende, ingen tvivl om det, men så stopper det desværre også der.

Hun skriver 'showertogheter' hvilket jeg egentlig godt kan lide, både sexuelt men også hygiejnisk, men det var der intet af, om det var fordi der var en anden i lejligheden der gik og rumsterede i mens vi var i gang ved jeg ikke. Jeg havde betalt og aftalt over sms for tongue kiss og cum on face, men tungekys var hun satme ikke glad for og da jeg tømte mig kunne jeg gøre det udover hendes kind, men måtte endelig ikke ramme hendes ansigt, men pengene ville hun gerne have.... hvad helvede er det for noget pis!!? Og så sutter hun pik uden at bruge tungen, jesus fucking christ, hun kunne ingen gang holde den stiv, så dårlig var hun til det, hun suttede den bare tør på den dårlige måde, så den rent faktisk bliver tør, har ALDRIG fået så dårligt et bj før!! Det er 100% ikke fordi, at jeg ikke er renlig, jeg går meget op i hygiejne og går altid i bad og børster tænder inden, at jeg besøger piger.

3/10 - Jeg burde nok ingen gang give hende så højt, og det er også kun hendes udseende, der trækker det derop.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.