Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt hende i dag fredag og bestilte tilbuddet til 1.000 kr. for 1 time. Jeg ved ikke hvordan hun var i Græsted, men min oplevelse var 100 % fantastisk. Alt det hun skriver i tilbuddet fik jeg uden noget hastværk eller andre forstyrrelser. Hun er enormt venlig og smilende og taler godt dansk. Efter vi var færdige lagde hun sig ved siden af mig, stadig nøgen, og vi havde en lille hyggelig snak inden jeg blev tilbudt noget og drikke. Jeg kommer helt sikkert tilbage, selv om det er meget vanskeligt og finde en ledig parkring når man kommer kl. 1900 :(

Skrevet

Jeg var forbi for et par uger siden. Kvinden er meget attraktiv, sød og smilende, 40-45 år passer meget godt. Bestilte tilbud til kr. 1000. Det blev til noget nusseri på mine ben, og noget ditto på mine baller, efter 20 min ligegyldighed, spurgte jeg om det var tid til turn around. Her fik jeg mit livs korteste bj hvorefter hun overgik til hj. Hun sad uden for rækkevidde. Hun var nøgen under hele seancen. Jeg meddelte hende, at besøget ikke havde levet op til mine forventningerne, efter 40-45 min stod jeg på gaden igen. Det kan være kemi, dårlig dag eller 100 andre gode eller dårlige årsager. Lovet mig selv, at hun får ‘skud mere’ for det er en smuk kvinde, helt økologisk.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.