Hop til indhold

Welcome to your New Guilty Pleasure Trans LoverAndrea. Risskov, Århus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/452845

Var forbi hende her igår, besøgte hende også sidste sommer og en gang I efteråret. Hver gang bliver jeg overrasket over hvor godt hun ser ud. Hendes billeder er gode men hun ser bedre ud I virkeligheden. Og så er hun også meget sød at snakke med.

Efter en god snak gik vi igang med kys, blow, passiv og aktiv. Det hele føles dejligt og så hjælper det også at hun er smuk og har en dejlig slank krop, lige efter min smag. Da jeg tog hende i doggy måtte jeg overgive mig.

Havde bestilt en time og ville gerne have tilkøbt en extra halv time for en tur mere men det var desværre ikke muligt. Der ventede en heldig broder efter mig.

Det hele fungerer fint på hende og mht størrelsen så tror jeg ikke nogen bliver skuffet.

Jeg kommer helt sikkert forbi Andrea igen, og vil nu fremover priritere kvalitet fremfor kvalitet.

God fornøjelse og pas nu godt på hende, hun er en ener.

Skrevet
  • Author

Ja det stemmer overens med virkeligheden. Lige en krop efter min smag, tror ikke du vil blive skuffet.

Pas på for hun er vanedannende, jeg har været forbi flere gange

Skrevet

Der findes emoji knapper, så du slipper for at bumpe tråde udnødigt.

kadd skrev, den 16.4.2026 at 19:53:

🤣

• 3 weeks later...
Skrevet

Var på besøg idag. Uden tvivl en af de bedste oplevelser med en trans. Blid og kærlig og som sagt lever hun op til billederne. Hun er i den dyre ende men alle pengene værd.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hun er utrolig fræk og forførende! Virkelig behagelig at snakke med. Hendes blik fanger en med det samme. Du får præcis hvad du ser på billederne og vil sige at hun er smukkere i virkeligheden! Hun ved lige præcis hvordan hun skal få dig til at føle dig godt tilpas. Virkelig fræk og lækker sex - det har hun helt styr på! Helt klart et besøg værd!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.