Hop til indhold

danske Anna, Odense

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/309063

Jeg besøgte hende for nogle måneder siden.

Billederne var ikke velligende og jeg vil mene at hun nærmere ligner en på 45.

Ok krop, men det er tydligt at hun er over 40.

Sex er ok

Blow er ok

Person: meget sød og god at tale med

Redigeret af Stapler
Overskrift

Skrevet

Jeg synes du er lidt hård i din dom.

Mht. alder så har du formodentligt ret, men billeder eller i hvertfald nogen af dem er nu ganske retvisende.
Du kan sammenligne med dem hun har på sin hjemmeside https://sexetanna.wixsite.com/website
Jeg synes, hun er virkelig dejlig både som person og at sexe med.

Jeg skal i hvertfald besøge hende igen.

• Stapler changed the title to danske Anna, Odense
Skrevet

Hej Flottefyren

Jeg har også besøgt Danske Anna , og må sige hun er ret så vellignende ud fra hendes billeder at betragte . Yderst dejlig kvinde, med et kærligt og varmt sind . Jeg kommer helt sikkert igen .

Skrevet

De der siger, at Danske Anna ikke er dejlig, de skal dunkes på maven. Eller endnu bedre så kan de holde sig væk, kan de.
Dette skal selvfølgelig læse som det er ment altså humoristiskt og IKKE et forsøg på at gå i rette med andre.

Jeg har netop besøgt Anna igen. Det var en piv fræk oplevelse. I får ikke alle detaljerne, men jeg kan fortælle, at det var et besøg med fokus på oralsex.
Hun modtog mig i sygeplejereskuniform. Hun kysssede og kyssede mig, medens hun tog tøjet af mig. Hvem kan ikke lide det 🥰
Hun lå i gynækologstolen, da jeg slikkede hendes mis. Det nød hun helt tydelig. Både min tunge og det, at hun kunne se mig.
Bagefter fik jeg mit livs suttetur. Hold da helt op. Jeg har aldigt oplevet noget lignende. 😍😍😍

Da jeg kom hjem, sendte jeg hende som sædvanleligt en SMS, hvor jeg takkede hende for vores leg og sutteturen
Så svarede hun "Tak for et dejligt besøg. Jeg nød dig. Jeg glæder mig til vi ses igen"

Jeg sidder og bare nyder at være blevet gennem sexet og så topper hun lige det hele med sådan en SMS ❤️❤️❤️

Hun ender med at blive et dyrt bekendt skab, men for fanden hvor jeg nyder det hver gang, jeg besøger hende. 😘

/Havkatten

Redigeret af Havkatten

Skrevet

Har besøgt Anna jævnligt de sidste par år og hun er så dejlig at besøge.

Kysser dybt, giver et helt uovertruffent BJ, dejlig sex. 10/10.

Skrevet
Flotfyren skrev, den 16.4.2026 at 14:19:

https://annoncelight.dk/showad/309063

Jeg besøgte hende for nogle måneder siden.

Billederne var ikke velligende og jeg vil mene at hun nærmere ligner en på 45.

Ok krop, men det er tydligt at hun er over 40.

Sex er ok

Blow er ok

Person: meget sød og god at tale med

Hej Flotfyren

Allerførst velkommen her på sitet. Jeg kan se, at du er ny bruger. Og tak fordi du har taget dig tid til at lave en anmeldelse af dit angivelige besøg hos mig - et par måneder efter - at det har fundet sted.

Jeg bliver 39 år om halvanden måned, og jeg er imponeret over, at du kan se forskel på en kvinde på 39 og på 40. Det er alligevel de færreste, der kan det.

Nu fylder jeg ikke mit ansigt med botox, filler og andre foryngende ting, ej heller er jeg spartlet ud med foundation/ bruncreme, så min huds naturligt struktur ses. Det er et valg, som jeg har taget, og jeg vil gerne se naturlig ud. Det er måske ikke normalt i en branche som denne, men sådan har jeg valgt at være.

At du siger, at mine billeder ikke er vellignende kan jeg kun afvise. På min hjemmeside ligger rigtig mange billeder af mig i fuld figur, og jeg får taget nye billeder to gange om året. Billederne er kontinuerligt ens af min krop, så hvis du ikke kan se, at de er vellignende, så må jeg sige til dig, der kalder dig selv Flotfyren, at det er tid til et besøg hos Louis Nielsen😉

Knus til dig

Anna

Skrevet

Hej Anna

Besøgte dig for et par år siden hos Hvidovre pigerne og må sige at det er en af de bedste oplevelser jeg har haft med en glædespige. Dine billeder er fantastiske. Både disse og virkeligheden er i fuld overensstemmelse med hinanden. Er kun ked af at du nu kun er i Odense og lejlighedsvis i Jylland. Det er lidt langt at køre selvom jeg ofte har lyst til det. God medvind fremover og tak for dine sobre indlæg

Kh

Ribis

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.