Hop til indhold

Erfaring og anbefaling med Tantra and Sensuel massage i Snekkersten? Er der flere "profiler" på adressen? Her Anna og så nu Isabella?

Featured Replies

Skrevet

Hej

For et par uger siden fladt jeg over en annonce skrevet af en Anna som jeg husker det? Hun var vist fra Schweiz og en moden dame omkring de 50? Jeg er selv interesseret i at høre mere om hende men nu også denne Isabella som vist tilbyder fuldstændigt samme ydelser og som om teksten blot er "copy-pastet" fra Anna - Her beskriver hun igen den "speciallavede massage briks" med plads til benene og andet..

Hedes ( Isabella fra Polen) annonce er : Tantra and Sensual Erotic Massage with Isabel in Snekkersten - Annoncelight

Og bemærk der er lidt rod mht. hvad hun slutteligt skriver - annoncen sider hun er i Snekkersten - MEN til sidst skriver hun "You find me in Rødovre in walking distance from Bellahøj in a private appartment." Det er pænt langt væk fra Snekkersten så hvad er "op og ned i alt dette" Jeg overvejer at skrive til hende selv men ville helst have fat i hende Anna som nu ikke længere er at finde her på annoncelight..

Tak for gode input

Peder

Redigeret af Petersborg

Skrevet
Petersborg skrev, for 6 timer siden:

nu også denne Isabella som vist tilbyder fuldstændigt samme ydelser og som om teksten blot er "copy-pastet" fra Anna - Her beskriver hun igen den "speciallavede massage briks" med plads til benene og andet..

Før du evt begiver dig afsted, bør du måske lige læse dette review.

Skrevet

Petersborg skrev, for 9 timer siden:

For et par uger siden fladt jeg over en annonce skrevet af en Anna som jeg husker det?

Jeg har besøgt Anna mange gange, dog ikke i Snekkersten men forskellige steder i Kbh, med bordet, som er virkelig fedt. Jeg kan anbefale hende til dem som ønsker er moden massøse. Hun har indtil for nylig haft en "bdsm massage" på programmet som var enormt fræk hvis man er til lidt bondage og soft dom. Lidt mere info om hende her https://www.eroguide.dk/forum/topic/212042-annas-sensual-erotic-massage-session-snekkersten/#comment-1755348

Jeg har også besøgt Isabell en gang tæt på Bellahøj (samme sted hvor Anna/bordet stod i flere år, med skiftende massøser) og kan sige hendes billeder er gamle og hun så ikke lige så sød og smilende ud. Jeg var der for lingam massage kun (ikke b2b eller oliesjask) på det fede bord og rent klinisk set var hun dygtig til den disciplin, med godt greb og tempo og edging. Men hun var sur og lukket og jeg har ikke besøgt hende igen.

De er en del massagekvinder som har en slags turnus orden. Anna, Isabell, Niki, Margot, Aleksandra, måske også Hanna som skiftes. De har også haft et sted i Rødovre for ikke så længe siden. Du kan genkende det på teksten i annoncen. Jeg har besøgt dem alle og vil sige at Hanna og Margot er i top, Isabell og Niki er i bund, af de nævnte. Måske kommer de derop på et tidspunkt.

Redigeret af Negan
glemte det med turnus

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.