Hop til indhold

Histrionisk personlighedsype - nogle refleksioner der kom frem i mig

Featured Replies

Skrevet

Dette indlæg er ikke for at ramme eller dømme nogen. Jeg fik bare nogle dybe tanker og følelser efter at have hørt om dette begreb og ville gerne høre andres oplevelser eller tanker. Jeg ved at mange piger der arbejder med dette er helt sunde og raske og jeg er glad for mange af de oplevelser jeg har haft med dem, men jeg kunne måske også tænke mig at høre nogle glædespigers tanker om denne personlighedstype og om de kan genkende det i deres netværk af glædespiger.

Hej alle

Jeg sad i nat og lod tiden gå med at se youtube videoer, hvor jeg normalt plejer at se underholdningsvideoer og kom til at se en video om Amber Heard og at en psykiater har ment at hun har histrionisk personlighedsforstyrrelse. Dette havde jeg aldrig hørt om før, hvilket førte til noget hurtigt research på youtube og google, og dette fik mig til at tænke på denne hobby jeg har med at møde glædespiger.
Her gik tankerne på om enkelte af de piger jeg har mødt i branchen måske kunne have dette fænomen; histrionisk personlighedsstruktur. Der står i wikipedia at det er langt fra alle der har det, som får stillet diagnosen. Det var især disse personlighedstræk, som fik tankerne i gang: "bruger fysisk udseende til at tiltrække opmærksomhed", "udviser ofte upassende, seksuelt forførende eller udfordrende adfærd", "opfatter forhold som mere intime, end de i virkeligheden er", "upassende udseende eller opførsel af seksuel karakter". Noget ved beskrivelsen af youtube videoerne jeg så og det jeg læste på wikipedia gav mig bare flashbacks til nogle oplevelser jeg havde med enkelte glædespiger, som jeg fik et godt forhold til ved genbesøg.

Histrionisk personlighedsforstyrrelse - Wikipedia, den frie encyklopædi

histrionisk personlighedsforstyrrelse – Lex

Histrionic Personality Disorder | The Signs - Youtube

Hvad er folks tanker om dette? er især interesseret i at høre glædespigers tanker om dette.
Hvis opslaget går imod forummets regler, skal det selvfølgelig slettes. Håber opslaget kan føre til en reflekterende debat fremfor klager om at opslaget er for dømmende, for det er det virkelig ikke ment til at være. Jeg beklager på forhånd hvis nogle opfatter det sådan. Det er blot meget enkelte tilfælde der kom i tankerne i min mange års erfaring med at besøge glædespiger, om glædespiger jeg har genbesøgt nogle gange og snakket lidt om personlige ting med. Det er især de piger der kunne lide gangbangs og dem med allerede fast kæreste jeg faktisk tænkte på.

Redigeret af om6991
Gøre mere specifik.

Skrevet

Vi har alle nogle personlighedstræk der kendetegner symptomer på de forskellige personlighedsforstyrrelser. Nogle har flere af sådanne personlighedstræk end andre, men vi har allesammen lidt. Der er jo mange årsager til at vi mennesker formes som vi gør. Arv og miljø er feks en kæmpe udslagsgivende faktor. Og heldigvis er vi ikke ens. Jeg forstår slet ikke behovet for at, der skal hægtes en diagnose på de kvinder du omtaler.. Desuden er det ikke nok at der er et par træk eller mønstre der passer ind i den pågældende diagnose. En personlighedsforstyrrelse diagnosticeres ved stille patienten en række spørgsmål fra et specifikt spørgeskema.. Patientens svar omlægges nu til en form for point.. Man skal nemlig over en vis "score" for at diagnosen stilles, og heldigvis for det.. ellers var alle jo diagnoseramte.

Jeg vil ikke anfægte din store erfaring med glædespiger... Men psykologi og diagnoser tror jeg du skal holde lidt igen med at udtale dig om.

Skrevet

Dette rum, har til formål at have en:

"Generel debat om prostitution og emner der relaterer her til."

At begynde at diskutere om et bestemt erhverv eller former inden for dette erhverv er bestemte personlighedstyper, hvis det er det, der er formålet, så er det et skråplan vi ikke skal ud i.

Emnet kan vist heller ikke blive kategoriseret som hyggesnak, så jeg lukker tråd da den ikke hører hjeme nogle steder.

Redigeret af Stapler

• Stapler locked this tråd
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.