Hop til indhold

Nyt format Eroguide

Featured Replies

Skrevet

Er jeg den eneste som synes det nye format / layout er helt horribelt dårligt? Chat funktion virker ikke. Hvad er det overhovedet til? Man skal skrive fulde mail ved log in. Man får både notifikation og meddelelse når man får en besked. Derudover er der nu en app. Hvem i alverden tør hente en Eroguide app på sin telefon?

Er jeg den eneste som undrer mig her?

Skrevet

Jeg synes at layout og brugervenlighed er et skridt tilbage i forhold til det gamle. Savner specielt at man kan skifte til et "dark theme", så man ikke skal kigge på den nye skrigende hvide skærm. Det er temmelig basic stuff i 2026. (Skulle nogen have fundet den funktion, så sig endelig til!)

Jeg ved ikke om administratorer har fået nogle nye funktioner, som de savnede, men som bruger er det ret elendigt efter min mening. Jeg ved ikke lige med app, kan nu ikke se hvorfor jeg ikke skulle være decideret bange for at downloade den, men ser dog ikke behovet.

Redigeret af Sku’ vi nu ikke lige...

Skrevet
Sku’ vi nu ikke lige... skrev, Lige nu:

Savner specielt at man kan skifte til et "dark theme", så man ikke skal kigge på en skrigende hvid skærm. Det er temmelig basic stuff i 2026. (Skulle nogen have fundet den funktion, så sig endelig til!)

Dark Theme er på PC nede i bunden til venstre. Jeg har den selv slået til. Knappen hedder 'Dark Mode' og er en lille måne.

Skrevet
Lars_Larsen skrev, Lige nu:

Dark Theme er på PC nede i bunden til venstre. Jeg har den selv slået til. Knappen hedder 'Dark Mode' og er en lille måne.

Fantastisk, tak! Har kigget alle konto indstillinger igennem uden at finde det, happy days 🙂

Så er det mere æstetiske ting, men dem lever jeg fint med.

Skrevet
Asger87 skrev, for 3 timer siden:

Man får både notifikation og meddelelse når man får en besked.

Tryk på “klokke” ikonet øverste højre hjørne af siden, og vælg. “Notifikations indstillinger“ derefter “Beskeder” og vælg hvornår du vil have notifikationer

Redigeret af Noob2025

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.