Hop til indhold

Taemmy Pinky near Holstebro and Vinderup

Featured Replies

Skrevet

Kan absolut kun anbefale at besøge denne thailandske skønhed, sød og smilende har været hos hende flere gange. Altid fantastisk service og har overhovedet ikke travlt, hun snakker ikke fantastisk engelsk, men med lidt blanding af engelsk og google translate finder vi altid ud af det. Hendes billeder er 100 % rigtige.. dejlig naturlig krop

Jeg kommer helt sikkert på besøg igen😊

NB . Vær sød ved hende det fortjener hun

https://annoncelight.dk/showad/453659 nu

Skrevet
Homemade skrev, for 2 timer siden:

Kan absolut kun anbefale at besøge denne thailandske skønhed, sød og smilende har været hos hende flere gange. Altid fantastisk service og har overhovedet ikke travlt, hun snakker ikke fantastisk engelsk, men med lidt blanding af engelsk og google translate finder vi altid ud af det. Hendes billeder er 100 % rigtige.. dejlig naturlig krop

Jeg kommer helt sikkert på besøg igen😊

NB . Vær sød ved hende det fortjener hun

https://annoncelight.dk/showad/453659 nu

jeg er helt enig sød pige ,jeg kommer igen helt sikkert

Skrevet

Jeg kunne ikke være mere enig. Jeg har besøgt Tammy mange gange efterhånden, er stadig begejstret og kommer selvfølgelig igen og igen😀 Tammy er simpelthen så sød og ægte interesseret i at give en god oplevelse. Pas på hende - hun er helt speciel🥰

Skrevet

Følger med flokken, og siger at hun er dejlig, sød og smilende. Flot figur og en køn pige. Men netop hendes opførsel, væremåde, interesse og gode humør giver hende det ekstra i forhold til andre. Jeg smiler hver gang hun åbner døren og siger “hej, har du det godt”.

Hun skriver i profilen hvad hun ikke vil, og ellers er hun frisk og med på det meste uden problemer.

En dejlig pige

• 4 weeks later...
Skrevet
Peter den runde skrev, for 6 timer siden:

Hej - Er der nogen der ved hvor hun blev af? og/eller Amma ?

Ammas annonce er online lige nu og Taemmy er rykket til Skive, men hendes annonce er offline lige nu, så måske holder hun fri.

Skrevet

Hej - Jeg har før rost Taemmy, og det står jeg ved. Hendes smil og velkomst er fantastisk. Men da jeg har fundet ud af at der er forskellige priser alt efter hvem man er. At brugen af kondom kun gælder for nogen. Så kommer jeg der ikke mere. Det skal selvfølgelig ikke afholde Jer andre, bare sørg for at få det i gerne vil have. Der kan handles om tingene.

Skrevet

Hej Heinz230, Jeg synes det virker utroligt lavt, at du nu beskylder Taemmy for forskelsbehandling og at dyrke usikker sex. Mon ikke det mere skyldes din skuffelse over at være blevet blacklistet af hende pga. din stalkeragtige væremåde, hvor du bl.a.. har bombarderet hende med sms’er? Du kan selv se din besked til mig, hvor du spørger mig, om jeg evt. har været udsat for det samme som dig.

IMG_5162.jpeg

Skrevet

Hej - Som jeg skriver, så skal det ikke afholde andre fra at besøge hende. Jeg fortæller dog blot noget af det jeg ved, og som jeg synes er relevant ifm. med et evt. besøg ved hende, Jeg kunne have skrevet meget andet, mere personligt. Men det har ikke relevans til et besøg.

Og det er korrekt at hun har blacklistet mig, og jeg har forsøgt at komme i kontakt med hende uden held. Og at jeg i 2 uger har overvejet om jeg skulle skrive noget overhovedet. Ved dog at det jeg skriver er sandt, og kan uddybe det, hvis du vil høre det. Det gør bare ikke noget godt for nogen.

Og til sidst dit svar fra d. 9 maj, så på trods af ingen forbindelse er du da ret godt informeret. Men lad nu det ligge, for helt ærligt. Jeg ved betydeligt mere end du gør.

image.png

Skrevet

Jeg hæfter mig ved, at du ikke nægter at have opført dig taber/stalkeragtigt og at du i 2 uger har overvejet hvad du kan gøre for at hævne at hun har blacklistet dig. Det siger vidst det hele! Så jeg synes bare du bør stoppe her.

Skrevet

Hvad du hæfter dig ved, og hvad du tror, betyder uendeligt lidt for mig. Men jeg stopper nu, og har bedt moderator slette mit indlæg. Jeg kan godt se at min motivation for indlægget kan synes forkert.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.