Hop til indhold

Kate- nok ikke igen

Featured Replies

Skrevet

Link: https://annoncelight.dk/showad/434439

Nem, hurtig og god kommunikation. hun er Dansk.

Hun skrev senere for, at bekræfte aftale.

Billederne stemmer rigtig godt overens. Dog har hun lidt tusser.

Pæn, flot pige, lækker krop og fisse.

Nu til det mindre gode. Havde bestilt 45 min. Det første hun siger, efter vi har afregnet, er hun ikke kunne holde til og havde sex i 45 min. Der måtte vi også kæle, kysse, hygge osv, det er fair nok.

Men så havde hun ondt pga tatovering der var ved og blive fjernet. Så hele toppen af brystkassen skulle passes på, så måtte man ikke tage for hårdt fat i silikone brysterne, følte lidt at det her bare skulle overståes fra hendes side. Fik ikke lov og tage nyt kondom, og få en udløsning mere, da jeg kom, selvom der var mere tid tilbage.

Så min anbefaling er, tag 15 min hvis det er for og få taget trykket. Ellers syntes jeg, der manglede noget fra hendes side i, at det skulle blive en god oplevelse.

Skrevet

Det lyder som lidt af en skuffelse. ØVØV.
Jeg forventer ikke at kunne sexe løs i 45 min, hvis det er det tidsrum, jeg køber. Personlig skal jeg lige kæle, nusse kysse for at komme i stemning.
Nå det er sagt, så mener jeg, det fanneme ikke er i orden at sælge noget man ikke kan levere.
Du har ikke fortalt, hvor meget tid du fik sex i og hvor lang tid, du måtte "nøjes med" at kæle, kysse og hygge.
Det lyde som dårlig stil fra Kates side, at gå på arbejdet, hvis man ikke kan holde til sex og er øm over det hele pga. hun får fjernet tatoveringer.
Det svarer jo til en operation.
Hun ser umidelbart ganske lækker ud, ud fra det man kan se på de 3 billeder.
Hvor gammel vil du skyde på, at hun er?
Det kunne jo være, at hun på et tidspunkt fik det bedre, så hun kan holde til at få pik og ikke har operationssmærter

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.