Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt to piger i Herlev. Den første hed Roxy, og hendes krop lignede den, man så på billederne, men det gjorde hendes ansigt ikke. Der var et filter på, og jeg er ret sikker på, at det samme er tilfældet for Gina.

Den anden pige, jeg besøgte samme sted, var Kristin, som til gengæld lignede billederne 100% og var monsterlækker. Kan selvfølgelig være, at dette også er tilfældet med Gina, men jeg tvivler meget. Det ligner typiske filter-billeder.

Skrevet

Har ligesom Morabito besøgt stedet et par gange.

Dem jeg besøgte lignede billederne på annoncen, og annoncerne kører på skift mellem forskellige piger, og mødte nogle andre af glædespigerne, som også lignede deres billeder. Som alle in all vil jeg mene stedet bruger reelle billeder.

Højden på de forskellige piger, er dog svære at gætte sig frem til.

Og husk at lade os andre høre, om hun nu også er så lækker, som billederne viser

Redigeret af CP1967
Manglede ord og sætning

Skrevet

Min erfaring er at billederne faktisk oftest er vellignende på netop dette sted og oftest også taget på stedet. Det er indimellem mere med attituden og ydelserne at den kniber. Har oplevet at flere af pigerne fx ikke tilbyder superfransk eller 69 selvom det står (som standard) i annoncen. Så man kan ikke gå ud fra noget, men bør sikre sig at menuen er i overensstemmelse inden pengene skifter hænder.

Men der findes også gode oplevelser derude. Fx med Kristin som @Morabito nævner - hun er skøn. Selvom hun var endnu skønnere før hun fik lavet sine bryster.

FMFY

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.