Hop til indhold

Smukke Valentina Viby .

Featured Replies

Skrevet

Jeg kommer fra fantastisk besøge hos Valentina, wawww virkelig flot pige .

https://annoncelight.dk/showad/453242

Hun er forholdsvis høj flot og slank med unge pige små bryster.hun har bøjler på tænderne. Stor smilende og varm Latina . Hendes engelsk er lige som min spansk , minimal .

Vi starter med shower together, hvilken jeg elsker højt , jeg synes at det er det mest erotisk Forspil man kan have .

Jeg smurte hende med sæbe og hun vendte ryggen til mig og gned numsen mod mig , mens jeg masserer hendes bryster. Det var en fantastisk start, og jeg var tændt!!!.

Ind på værelset, små kys og berøring hun vil sette gummi på mig, men jeg bedt om at vente, jeg vil kigge og røre hende. Jeg starter blidt, med hendes flotte bryster, og langsomt ned af kroppen. Og kan mærke at hun bliver tændt og våd. På med gummi og hun begynder at ride mig, langsomt i starten, men gå over til overraskende hurtig bevægelser mens hun stønner lidt højt. Jeg bliver nødt til at stoppe hende, ged ikke komme innu.

Vi skifter stilling, hende på ryggen mig på knæet så vi kigger dybt i hinanden men jeg setter tempoet up og eksploderer I en himmelsk orgasme .

Det var en dejlig besøg , og vil helt sikkert besøge hende igen.

Jeg har haft mange gode oplevelser med Latinas i de sidste måneder, i alle ældre og størrelser. De er varme og krydret.

Klar anbefaling her fra

Redigeret af Betelgeuse1965#2

Skrevet

Har også besøgt hende.

Hun er rigtig sød og smuk.

det var et meget kort bj jeg fik. Men det passer mig fint.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.