Hop til indhold

Recommended Posts

Regn over hovedstaden og al trafik brudt sammen...Hvor kan man holde pause. Jeg kom i tanker om de flotte billeder af Ida, så jeg drejede ned ad Slotsherrensvej og fandt Bjerringbrovej.

Ida var ledig, men alligevel gik der en rum tid før vi mødtes og jeg kunne tage et bad. Mindre anke, duschshampooen har en anden duft end min, risiko for duftindtryk på hjemmefronten. Efter yderligere en del venten kunne vi endelig begynde på min fornøjelse.

Om Ida: billederne er klart ægte, men hun er dejligere irl. Hun er petite, med en lille velformet numse og to dejlige velformede bryster. Hun er smilende og rar, dejlig at være sammen med.

Det seksuelle var vældig rart for mig, lille anke; hun havde smurt glidecreme på før hun kom ind, giver en anden smag end en usmurt fisse. Fransk og dansk blev leveret på behageligste vis og bagefter lidt behagelig ryggnidderi, omtalt som massage.

En dejlig tur og p.g.a. Hendes dejlige krop kunne en gentagelse komme på tale....måske i en hel time. Vil gerne mærke de bryster og balder igen... Og det gør jo ikke noget at hun også er sød.

Find hende på www.mon-cherie.dk

Venligst

OT

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...