Hop til indhold

40+ fastboende thai Jylland

Featured Replies

Skrevet

På annoncelight.dk er en zilliard "New girl" som er her en måned og derefter er væk.

Men jeg søger en moden thai som bor her fordi jeg foretrækker en fast forbindelse. Massagen er ikke så afgørende, men muligheden for FP skal være der.

Geografi er heller ikke afgørende. Pga. diskretion vil jeg helst undgå Aarhus, men ellers kunne det f.eks. være Randers/Hobro/Horsens/Vejle og måske også Herning eller Viborg. Eller?

Er der nogen, som har en god anbefaling? 😊

På forhånd tusind tak for input!

Skrevet

Kan anbefale Gib, hos PP i Århus, og ja jeg har set at du gerne vil undgå det område, men hun har en bagindgang,😁, hvor man går ind i en port lidt fra butikken og ikke lige forbindes med butikken.

Hun kan sagtens lever en stille, skøn og rolig omgang , og selvfølgelig den fuldstændig ustyrlige oplevelse, bare snak med hende.

Skrevet
  • Author

Hehe...tak for tippet 😉

Jeg kender godt til Gip. Men du kunne ligeså godt have foreslået min nabo, så Gip er helt og aldeles udelukket pga placeringen (og kun derfor) 😊

Skrevet
  • Author

Mange tak - jeg havde faktisk glemt Siam, det er vist tid til et genbesøg, når hun er tilbage 😊

Skrevet
  • Author

@Lasse1111 Har du et tlfnummer til Siam (evt skrive i PB)? Jeg har det ikke længere og jeg kan ikke finde noget online. Jeg bor ikke i Randers, ellers kunne jeg bare køre forbi.

På forhånd tak!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.