Hop til indhold

Babe girl Tisha i Aarhus ( Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Ærede brødre ( kan nogle hjælpe med at flytte denne anmeldelse over under Thai / Jylland )

Efter at have været medlem her i snart mange år og nydt godt af jeres mange indlæg, anmeldelser og advarsler mm  så er det vist på tide at bidrage med et indlæg . Jeg har boet det meste af mit liv i udlandet men har en dyb forankring i den nordjyske muld .

Jeg har lidt en svaghed for kvinder med smule glød krydret med langt sort hår og mørke brune øjne 😊 og anmeldelser af Tisha lokkede mig i efteråret -24 til at besøge hende . Efter 5 for mig helt unikke kæreste oplevelser var det på tide at skrive denne anmeldelse fra mit seneste besøg mens hun var i Aalborg

For mig er forventningens glæde stor, så for at sikre mig et møde bookes der en mindst et par uge i forvejen , dette sikre også lidt ekstra spænding når ens fantasier vandrer derudaf om hvad der skal skal eller kan ske , mødet bekræftes altid dagen før og hos Tisha bookes der altid en time.

Endelig var dagen oprandt og Tisha bød mig velkommen hendes endnu engang velkommen i hendes nye lejlighed som stadig er i Aalborg vest , den er bestemt bestemt en opgradering fra hendes tidligere gemakker i kælder niveau .

Efter et lang intenst kys og kram fik vi sludderet lidt var det tid til et bad , herefter ventede dette skønne væsen klar i et nyt og meget sexet outfit og højhælede sko hvorefter de lange tungekys forsatte med begge vores hænder kælede for hinanden

Jeg tænder at give oralsex hvorefter vi forsatte med gensidig fransk i en 69'er med hende på toppen , hun smager som altid  frisk og dejligt

Uden at gå mere i detaljer kunde jeg ikke kunne holde længere hvorefter nød vi hinandens samværd og pillow talk

Hvert møde har været unik og med forskellige hændelse forløb med kærester sex som omdrejnings punktet , elsker når hun går på knæ og giver sig tid til et langt blowjob mens hun kikker en dybt i øjnene med hendes mørke dådyrs øjne .

For mig er Tisha unik personlighed med en erotisk intens sensuel fremtoning og en skøn sjæl , hun er rigtig god til at læse dagens humør og møderne er altid under mottoet …no rush

Det bedste anbefalinger herfra .

https://annoncelight.dk/showad/453542

Aka Bruce W.

Redigeret af Wolverine on the move

Skrevet

Det ku jeg ikke ha' skrevet bedre - jeg har selv besøgt hende flere gange og jeg har haft den samme oplevelse med hende hver gang...

Hun er simpelthen så sød og hun har bare den lækreste krop..

Topkarakter herfra 👍

Skrevet

Det er jo fuldstændig umuligt at lave en aftale med hende. Har nok forsøgt igennem 2 år og i går fik jeg endelig svar, og det var, at hun desværre ikke havde tid.. nu gider jeg ikke mere.

Skrevet

Ser sku godt ud!!

Har hun haft en anden bruger/profil tidligere? Den der linkes til er oprettet 30. marts 2026…

Skrevet
morten0104 skrev, for 9 minutter siden:

Ser sku godt ud!!

Har hun haft en anden bruger/profil tidligere? Den der linkes til er oprettet 30. marts 2026…

Ja - hun har haft op til flere profiler gennem årene.

Prøv at søge på Tisha...

Skrevet

Det lyder jo lovende!

Kan I sige noget om, hvor diskret stedet/indgangen er? Er det synlig klinik eller lejlighed, mv.?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.