Hop til indhold

Randers - Cata - Efterlysning

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Ja det gjorde jeg faktisk. 45min Onsdag formiddag.

Samme sted som mange piger i Randers. Meget lidt engelsk, så lidt svært, men det gik. Jeg havde lidt et uheld hvor jeg gik ud fra badet og fik øjen kontakt med en anden mand der var ved at gå. Tror der er en 3 piger på stedet. Ikke et stort problem for mig, er ikke så genert🙂 Tror det var min egen skyld skulle nok ha ventet på at blive hentet i badet.

Cata var sød. Billider passer 100% hun havde dog ikke brillerne på. Vægt og alder passer også, hun er en meget petite pige.

Hun var meget sød og gjorde et godt. Ikke den bedste cowgirl jeg har prøvet, men hun tog imod mig uden brok og hårdt i missionær og doggy.

Jeg fik de 45min jeg bestilte, men prøvede ikke noget ekstra.

Så god oplevelse, sprog barrieren tog lidt af kemien, men vil faktisk gerne nå at besøge hende igen, da hun er meget min type. Lille og slank. Naturlige bryster, røv og læber.

Så vær sød ved hende hvis du besøger hende. Og meld gerne tilbage om oplevelsen.

Skrevet

Irrelevant. Du kan se hvad tråden handler om

Opret en efterlysning.

gras skrev, den 15.4.2026 at 16:40:

Ved du hvem de andre piger på stedet er

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.