Hop til indhold

Elizabeth - København, Sød, smuk og ægte

Featured Replies

Skrevet

Sød, smuk og ægte

Mødtes med denne skønne unge kvinde. Utrolig nem at få en aftale med og cirka 1 time får skrev vi sammen for at bekræfte aftalen samt mit ønske til hendes påklædning. Glædede mig allerede til at skulle undress hende. Bookede et møde på 1 time så vi kunne tage den med ro og nyde tingene.

Ankom til tiden og blev lukket ind i opgangen og i elevatoren pumpede mit hjerte i spændning over at skulle møde hende IRL. Bankede på og døren åbnede og foran stod smukke unge Elizabeth. Smuk ung og lækker kvinde. Et hurtigt kram, afregning og i bad. Hun så mit medbragte tandbørste og tandpasta og udbrød et wauw og smillede. Drenge husk at være rene når I skal mødes med en pige.

Efter badet startede vi med at kysse og snart var det tungekys og vi begyndte at tage tøjet af hinanden. Vil ikke fortælle om selve sex delen men Elizabeth giver et dejligt vådt og okay dybt blow job. Nyder at blive slikket og kommer med lyde der bekræfter det. Blev godt naturlig våd og hun nyder selv at spille den af foran dig. Tager godt imod i alle stillinger. .

Glemte at nævne at hun har gode engelsk kundskaber. Ingen google translate. Under vores møde så hun ikke på hendes tlf på noget tidspunk.

Hun er en skøn kvinde som jeg helt sikkert skal ses med igen

Skrevet

Kan se hun ændrer telefon og er lidt on/off soon hun svarer. Ville du besøge hende igen

Loppen1980 skrev, den 13.4.2026 at 10:01:

Sød, smuk og ægte

Mødtes med denne skønne unge kvinde. Utrolig nem at få en aftale med og cirka 1 time får skrev vi sammen for at bekræfte aftalen samt mit ønske til hendes påklædning. Glædede mig allerede til at skulle undress hende. Bookede et møde på 1 time så vi kunne tage den med ro og nyde tingene.

Ankom til tiden og blev lukket ind i opgangen og i elevatoren pumpede mit hjerte i spændning over at skulle møde hende IRL. Bankede på og døren åbnede og foran stod smukke unge Elizabeth. Smuk ung og lækker kvinde. Et hurtigt kram, afregning og i bad. Hun så mit medbragte tandbørste og tandpasta og udbrød et wauw og smillede. Drenge husk at være rene når I skal mødes med en pige.

Efter badet startede vi med at kysse og snart var det tungekys og vi begyndte at tage tøjet af hinanden. Vil ikke fortælle om selve sex delen men Elizabeth giver et dejligt vådt og okay dybt blow job. Nyder at blive slikket og kommer med lyde der bekræfter det. Blev godt naturlig våd og hun nyder selv at spille den af foran dig. Tager godt imod i alle stillinger. .

Glemte at nævne at hun har gode engelsk kundskaber. Ingen google translate. Under vores møde så hun ikke på hendes tlf på noget tidspunk.

Hun er en skøn kvinde som jeg helt sikkert skal ses med igen

Er i dialog med hende om et besøg, men kan se at hun ændrer telefon og er lidt on/off på nympho selvom hun svarer. Ville du besøge hende igen?

Skrevet

Jeg kan desværre ikke genkalde den begejstring som Loppen beskriver.

En ligegyldighed fra start til slut, hvor det handlede om at præstere så lidt så som muligt.

Tag på café og shop et par sko. Det er bedre givet ud!

Skrevet

Nej jeg kan heller ikke sige det - mener også samme indlæg med nogle meget få rettelser var i to dage forinden - men forsvandt da jeg kommenterede det. Det er en flot pige - der hverken vil det ene eller andet. Men som sådan ok oplevelse . Man skal så bare bare hverken regne med fransk uden eller kys. For det er der intet af- og så er det måske ikke value for money. Men igen meget flot pige .

Skrevet

Tænker @Loppen1980 har haft en glimrende oplevelse. Så tændt at de først fik tøjet af efter badet...

Loppen1980 skrev, den 13.4.2026 at 10:01:

Efter badet startede vi med at kysse og snart var det tungekys og vi begyndte at tage tøjet af hinanden.

Skrevet

Elizabeth er nok den smukkeste, sødeste og mest sexede unge kvinde, man overhovedet kan forestille sig. Kærlig og imødekommende, kram, kys - og alle de stillinger, man finde på sammen. Hun er intens og nærværende. Og en pige, man skal behandle pænt. Hvis ikke man selv er hygiejnisk og respektfuld, er det klart, at man ikke får det samme tilbage. Men er man det, kommer man i den syvende himmel med Elizabeth

Skrevet

Jeg kan på ingen måde genkende ovenstående.
Jeg kom direkte fra bad, og mødte en pige, der virkede uforberedt, i almindeligt hverdagstøj, og lugtede langt væk af, at hun lige havde røget, hvorfor tantekys ikke engang var attraktive.
Herefter var der flere ting, der ikke kunne lade sig gøre, og så ved man, at det er op af bakke derfra.
I betragtning af at hun er betydeligt dyrere end mange andre piger, havde jeg forventet et betydeligt højere niveau på alle planer, end det jeg mødte.
Godt hvis nogen får en bare nogenlunde acceptabel oplevelse, for jeg gik derfra med en fornemmelse af, at den unge pige, slet ikke bør være i denne branche.

Skrevet
klovnen080 skrev, for 7 timer siden:

Jeg kan på ingen måde genkende ovenstående.

Nej, det gjorde du jo opmærksom på allerede i torsdags, så hvad er årsagen til at du nu stadfæster det?

Skrevet

Man må altså undre sig over, at hun kun er populær blandt nye anmeldere - ikke mindst på Nympho, hvor hun fik to positive anmeldelser fra første dag fra nye engangs-anmeldere, og så ikke flere.

Mens de erfarne tilsyneladende har mindre held i sprøjten...

Skrevet

@Lestat1970 og @klovnen080 tak for jeres indlæg, jeg havde ellers tænkt mig at aflægge hende et besøg, sød ser hun ud, men høje priser og et oplevet lavt serviceniveau gør at jeg springer over. Jeres indlæg er mindst lige så vigtigt som mere fyldige anmeldelser og positive anmeldelser, det hjælper på beslutningsprocessen og er med at spare tid og penge, tak.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet

Lyt også til de positive anmeldelser. Jeg kan på ingen måde genkende beskrivelsen. Den bedste oplevelse jeg længe har haft faktisk

Skrevet
Anderskbh skrev, for 6 minutter siden:

Lyt også til de positive anmeldelser. Jeg kan på ingen måde genkende beskrivelsen. Den bedste oplevelse jeg længe har haft faktisk

@Anderskbh jeg tager alle indlæg med i mine overvejelser. Udfordringen her er, at de to overstrømmende positive anmeldelser kommer fra to meget nye medlemmer med henholdsvis fire og to indlæg. De mere kritiske indlæg kommer fra medlemmer med nogle flere indlæg. Du virker meget interesseret i, at man besøger Elizabeth, og er hurtig til at feje al kritik af banen og indirekte beskylde anmelder for ikke at opføre sig respektfuldt. Man kan jo spekulere over, hvad det kan skyldes. Det kan være, at jeg er forudindtaget og at jeg tager fejl. Det er en risiko, jeg hellere vil løbe end at risikere at bruge tid på at besøge en pige, der ikke gør noget ud af sig selv eller af besøget.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet

Fandt disse billeder af "Elizabeth" https://fapello.com/dear-amy/

Der er sikkert også billeder af den pågældende pige og de ligner jo hinanden med lidt grovere træk hos hende der kalder sig Elizabeth.

Nok så væsentligt så er der lige hendes opslag om påske, der faldt på den ortodokse påske, som ikke er særlig udbredt i Polen - mildt sagt

Redigeret af Erhvervsmand1
Stavefejl, der havde betydning for forståelsen

Skrevet
klovnen080 skrev, den 19.4.2026 at 00:09:

I betragtning af at hun er betydeligt dyrere end mange andre piger, havde jeg forventet et betydeligt højere niveau på alle planer, end det jeg mødte.

Kan kun erklære mig enig.

På trods af, at jeg allerede havde skimtet denne tråd, besluttede jeg mig for at besøge hende pga hendes billeder.

Der gik 15 sekunder fra ankomst til spørgsmålet om penge (fair nok). Efter de havde skiftet hænder, viste hun mig badet og gik ind på hendes værelse.

Havde lidt håbet, at hun var skiftet til noget frækt, men nej. Hun sad og ventede i træningstøj.

Hun har lidt ar på maven og nogle meget store skamlæber, men hver sin smag. Det er bare ikke noget der tænder mig.

Efter akten, skyndte hun sig ud i entreen, hvor hun sad tekstede videre med kommende kunder. På trods af forsøg på small talk, var hun et andet sted.

Havde forventet en del mere til de priser.

Ude igen efter 20 min og 1500 kr fattigere.

Skrevet

Helt enig, samme oplevelse som @TheNeighbor . Havde glædet mig til 69'er, som efter hendes menu skulle være hendes favorit, men det ville hun slet ikke gå med til. Elendig oplevelse og spile af penge - havde bestilt 1.5 time og fik to omgange, men det var ikke værd at skrive hjem om og hun virkede meget uengageret, 3500,- fattigere. Der findes mange bedre ting at spilde pengene på. Hun skriver, hun er fra Polen, men bøger på hendes bord er med Kyrillisk, så enten Ukrainsk eller russisk. Hun siger selv hun er Polak. Don't go there.

Skrevet
køb dansk skrev, den 19.4.2026 at 09:54:

Man må altså undre sig over, at hun kun er populær blandt nye anmeldere - ikke mindst på Nympho, hvor hun fik to positive anmeldelser fra første dag fra nye engangs-anmeldere, og så ikke flere.

Mens de erfarne tilsyneladende har mindre held i sprøjten...

Ja det bliver mere og mere udtalt. Nu er der 6 positive anmeldelser på Nympho, de 4 af dem nyoprettede med kun 1 anmeldelse hver. Hun fik en mindre god anmeldelse i går som hun kommenterer på længere nede under et af sine billeder. Men den er nu slettet, så hun igen har 5 stjerner.. 🤔

Samme billede her på EG, efterhånden en del skriveri om hende men meget få er tilfredse. Måske også derfor hun har skiftet navn flere gange:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/210182-sweet-young-anna-cph-spild-af-tid/

Skrevet

Trods alle advarselslamper var lysten til at besøge Elizabeth blevet for stor - der var noget fascinerende over hendes billeder også selvom de måske var planket andetsteds fra. Ville gerne møde hende fredag morgen, da jeg i min naivitet tænkte at hvis ikke hun havde haft andre kunder kunne det være hun ville være lidt mere nærværende, men hun foreslog en tid op af formiddagen, som ikke passede mig. Derfor blev vi enige om at hvis hun fik en åbning fra morgenstunden måtte hun sige til.
Det gjorde hun hurtigt og vi blev enige om at mødes hos hende og så spurgte hun om jeg kunne tage kondomer med for hun var l'bet tør og kunne ikke nå på apoteket - det havde jeg ikke prøvet før, men jeg tænkte at det kunne jeg jo godt, så det sagde jeg ja til og lovede at jeg ville komfirmere når jeg var oppe. Tænkte at så havde jeg et plus i bogen, for de småpenge kunne jeg nok undvære.

Her til morgen drog jeg så på vej mod den unge dame og stoppede undervejs for at købe kondomer og da jeg havde dem sendte jeg et billede af pakken og skrev at nu var indkøbene klar og jeg var på vej til hende. Samtidig instruerede jeg hende om at have simpel påklædning for jeg ville gerne at vi startede med et følles bad.

Kort efter kom der er svar, hvor hun skrev at hun ikke havde det godt, men håbede at være frisk senere på dagen, hvis jeg stadig ville og så stillede hun en kompensation i udsigt.

Ærgerligt, men fuld respekt for at hun sagde fra - hvis hun var træt og uden mulighed for at gennemføre ville jeg jo slet ikke få noget ud af samværet. 

Op ad formiddagen føler hun sig friskere og vi aftaler at mødes klokken 15 som oprindelig aftalt. Hendes forslag til kompensation er generøst og gør at jeg forlænger til 1½ time vel vidende at mine medbrødres erfaringer er at hun forsøger at få det hurtigt overstået. Jeg er der mere for at nyde det smukke væsen IRL.

Havde jeg nogen overvejelser om ikke at besøge hende. Absolut. Jeg sætter stor pris på OWO og anmeldere som skrev om at det gjorde hun alligevel ikke står til troende. Når det er sagt så står jeg tilbage med en af de bedste oplevelser jeg har haft. Nej der var ikke 69 og ikke OWO eller skulle fisse, men hun var meget ærlig om at det ikke var hende.  Til gengæld nød jeg faktisk den oplevelse af "naboens datter" som det var at være sammen med hende. 

Hun virker lidt kejtet og usikkert uden at jeg af den grund tror hun er det. Let at tale med omend med tydelige grænser. Og alligevel lukker hun op, hvis man behandler hende godt. Og så giver hun en overraskelse god massage - i tillæg til de færdigheder og den viden hun hævder at have var det en egenskab hun ikke havde gjort meget ud af at nævne. Det kunne hun hun godt. 

Kys er ok. Ikke lidenskabelige men det passer nu egentlig meget godt på 

Hun nævner at hun ikke nødvendigvis kommer tilbage. Lidt ærgerligt for alt i alt scorede hun fortjent 5 ud af 5 på de områder der vedrører hende og hendes ydelser.

Det er ganske sikkert hende på billederne. Og tror egentlig at alderen holder - måske er år eller to mere. Fantastisk krop.

En af få piger hvor jeg ville komme igen. Måske ikke den største sex oplevelse, men hun er det og den hun udgiver sig for at være.

Ingen lugt - måske lidt rødvin som hun nød mens vi var sammen. Og diskretion på Tivoli hotellet håndterede hun fint.

Skrevet

@Erhvervsmand1

Hun spurgte også mig om jeg kunne købe kondomer. Og jeg mødtes med hende i fredags kl 12.30.. aftalen lavede jeg kl 11.15.

Billederne er jo ikke retvisende, det er bestemt hende for 20 kg siden.

Skrevet
xazia skrev, for 9 timer siden:

Hun spurgte også mig om jeg kunne købe kondomer. Og jeg mødtes med hende i fredags kl 12.30.. aftalen lavede jeg kl 11.15.

Hun fik kondomerne jeg nåede at købe, og sagde at hun havde været ude at købe. Det er så en sandhed med modifikationer. Måske lidt mere sul, men 23 kg er nok at overdrive ,"imoo"

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.