Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har lige haft fornøjelsen af at besøge Sia!

https://annoncelight.dk/showad/453679

Sia er en meget sød og flot thaipiger, og jeg var på bølgelængde med hende fra jeg kom ind ad døren.

Jeg havde bestilt full package - og det fik jeg godt nok!

Det var en god grundig og håndfast massage med både albuer og knæ, og body to body massagen fejlede absolut ikke noget. Og der var slet ingen tvivl om hvor hendes store faste bryster og en ikke helt nybarberet mis befandt sig. Skurebørsten blev flittigt brugt op og ned ad begge ben.

Om på ryggen med fokus på lillemanden. Mere body to body! Ojojoj - fantastisk med ansigtet eller lillemanden mellem hendes dejlige bryster og jeg var ikke i tvivl om hvor skurebørsten befandt sig.

Så fik jeg gummi på, og ind i varmen kom han! Og Sia er rimelig snæver selv for mig, så det var den skønneste ridetur jeg har fået længe. Hendes skønne store bryster blev både krammet og slikket.

Men alt har en ende. Timen var gået! Men hvilken skøn time.

Sia kan jeg kun anbefale og sandsynlighed for gentagelse er 100%

Skrevet
  • Author
Fecking skrev, for 8 minutter siden:

Dejligt og høre, ligner hun billederne fint? Og hvor i byen holder hun til?

Sia ligner billederne - bare bedre i virkeligheden !

Hun opholder sig på Sdr Boulevard.

Hun er absolut et besøg værd.

Skrevet

Jeg har også besøgt hende en enkelt gang, og det bliver nok ved dét. Ja, brysterne er meget store af en thai og ægte uden fyld eller noget, og egentligt en flot krop og pænt ansigt.

Men massage blev udført alt for hurtigt og for hårdt, trods at jeg bad om blid massage. Masser af olie og hænderne strøg rundt på ryggen med 180 i timen....ikke lige mig må jeg sige. Til gengæld b2b var ganske udemærket og sex i den gode ende. Men hvis man ikke er til en pige med ekstremt mange tatoos, så er det nok ikke hende man skal besøge. Hun er total overtatoveret på rygggen og røven. Synd og skam, for hun har en lægger krop.

Skrevet

Er der nogen der har besøgt hende uden FP, altså bare massagen og hj?

Forventer hun man vælger FP for så er det som oftest en ringe oplevelse med massagen derefter?

Skrevet

Besøgte hende i går aftes 😊

Rigtig god massage. Selv om hun har nogle hurtige bevægelser.

Det mere sjove, der leverer hun 110%. Det virker som om hun nyder det lige så meget selv 🫣

Og vi lå og hyggesnakkede og nussede 10-15 min over aftalt time.

Så helt klart 👍 herfra 😇

Mvh Fynboen

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.