Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Aftale over e-mail hvor hun tilbød møder på udvalgte lokationer, valget faldt på Valby hvor vi skulle mødes i forhallen i et solarie. 

Da jeg træder ind af døren står der en lille, meget flot dame som uden tøven træder frem og giver et velkomstkram. Vi får købt os adgang til en af kabinerne og smutter ind af døren til det private øjeblik. 

Indenfor bliver tøjet smidt, wow hun ser godt nok dejlig ud. Hun ligner fuldstændig sine billeder, så ingen tvivl her, det er hende. Flotte store bryster, en fin glat fisse, flotte øjne som glimter og flirter. Et par indledende kys inden jeg sætter mig på kanten og hun går ned på knæ for at tage lillemanden i munden. Det synes han vældigt godt om, så han rejser sig som på kommando, hun fortsætter blowjobbet og går dybt, for derefter at lade tungen glide ned langs skaftet. Årh, det er skønt det her, og hun tager ham helt i bund, det er deep throat uden nogen tvivl, ud igen og så helt i bund, som i at hendes næse rører min maven. Ja tak, og helt i orden. Hun kigger op med sine dådyrøjne og jeg kunne have skudt den af hvis det havde været på menuen. 

Soltiden er startet, mens hun har haft lillemanden i munden og med blæseren tændt er samtale lidt udfordret, men vi får skiftet plads, lillemanden har fået overfrakken på, så nu er det tid til en tur i fissen. Jeg glider uden besvær dybt ind og efter et par stød helt i bund, fantastisk. Tempoet lidt hurtigere, lidt langsommere. Selvom blæseren larmer lidt så må hun holde sig for munden for ikke at overdøve den. Hun er godt tændt og brystvorterne er blevet meget tydeligt markeret. Det her tænder hende, det er tydeligt. Jeg har godt fat i hendes ben og kører dybt og hårdt uden forbehold.

Det tredje hul, inventaret er ikke så godt egnet til den stilling, så hun ned på gulvet i doggy og lillemanden finder vej ind i dybet. Hun har fisket en lille vibrator frem som hun holder på klitten og så bliver det vildt. Dybt og hurtigt uden nogle forbehold med det resultat at jeg fylder gummiet i hendes mås. 

Pink Peach er direkte rå sex uden så meget snak og jeg er totalt fan. 

Gentagelse? Ja tak

Skrevet

Kunne ikke være mere enig og jeg tror vi har besøgt det samme solarie

Selvom det ikke er fuldt offentligt er det stadig frækt i mine øjne

Men helt enig at Pixie er dejlig og hun kan virkelig gå dybt uden forbehold og skal helt klart prøve at lave en aftale med hende når tiden er til det

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, den 12.4.2026 at 09:54:

Tak for den fine anmeldelse, det var en fræk fornøjelse at møde dig 😜

Glæder mig til næste gang 😜

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.