Jernsvinet 13991 Skrevet 14. Maj, 2014 Hjælp - min kone plejer at koge grillpølserne og stege de røde i godt med olie Må vist hellere undlade at fortælle hende det igen - og så selv grille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bendix Westinghouse 165 Skrevet 14. Maj, 2014 (edited) Jeg tror at youtube, og allehånde fora, er fyldt med latterligheder og latterliggørelse af, det at kunne "grille" Ok vi tager den fra den ene ende af, der findes to slags mænd, dem der kan håndtere en grill og lave en god "coleslaw" og lidt hvidløgsflutes, og få det hele færdig på samme tid, og dem der ikke kan. Ja indrømmet, jeg er Weber trækulsmand Når man står der ved grillen er det lidt ligesom når man barberer sig om morgenen, man lader barberkosten fyldt med det oppiskede skum, kærtegne sine kinder, det skarpe barberblad følge efter, man tænker på ingenting. Derefter tager man hjelmen på, Yamaha'en startes (hilsen til Bundstokken). Grill' ning er bare en tidsboble, jeg elsker. Venligst Bendix Redigeret 14. Maj, 2014 af Bendix Westinghouse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg