Hop til indhold

Bedste Thaimassage (Klinik) i Nordsjælland "update"..?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg er ny i dette men har set lidt med på sidelinjen her samt andre steder på nettet. Jeg har selv for nyligt hoppet ud i lidt massage (B2B inkl. HJ) og haft visse udfordringer med at finde steder jeg selv synes dels er godt nok, men også steder/damer der ikke er alt for slidte og "gamle i branchen" - her sidste synes jeg man finder rigtig mange nedslidte piger samt selve klinikken og her som om de bare har kørt sur i det over alt for mange år. Så derfor nu denne tråd - Hvor findes der gode steder (helst Nordsjælland) - Jeg har intet imod at pigen er af ældre dato hvis bare hun holder sig godt og er frisk på at give en god service og ikke bare noget der skal overstås hurtigst muligt..?

Kan også være priger/damer i i egen klinik/hjem men synes også dette er meget svært at navigere i - og hvis man finder "anmeldelser herinde" så er mange forældet og ofte modstridende med andre anmeldelser - eksempelvis thaimassage pigerne i Slangerup hvor nogen har oplevet det som super sted og andre det modsatte??

Tak og håber på gode svar så at jeg kan komme ud og få en god oplevelse asap.

Peder

Skrevet

Jeg bruger mest Bankok i Hillerød, i enden af Helsingørsgade og aktuelt med de her to piger Margie og Tina

Nem kontakt og aftale pr. SMS, diskret adgang i en baggård og rent og pænt. Fantastiske bryster på dem begge.

Skrevet
Petersborg skrev, for 22 timer siden:

eksempelvis thaimassage pigerne i Slangerup hvor nogen har oplevet det som super sted og andre det modsatte??

Det hænger meget ofte sammen med hvordan man selv agerer, der er jo altid 2 sider af den samme mønt, og herinde ser vi meget sjældent begge sider af mønten.

Thaier er generelt meget ivrige for at give kunderne en god oplevelse, de er "pleasere", men de har også lært at det er ok at sige fra over for dem der ikke respekterer den "kultur" de selv har valgt at få et indblik i, det er der mange der ikke forstår, så jeg har også set en del "indefra" thai miljøet.

Jeg har, altid med et positivt mindset, besøgt thai klinikker over hele København/Sjælland, nok 3-400 gange over de sidste 12 år. Af disse besøg kan jeg huske, vel 10-15 stykker som dårlige/meget middelmådige, resten som skønne, vilde, sjove besøg, men også steder hvor pigerne har været som du beskriver, dog har jeg altid respekteret det kultur space pigerne kommer fra.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.