Hop til indhold

Nogen der har kendskab til "Kvinde til fræk leg" Holstebro

Featured Replies

Skrevet

Kender hende? Du mener vel om man har mødtes med hende? Ja jeg har. Mens manden var i stuen. Hun virkede træt og ugidelig så var tæt på at gå igen. Men gav det en chance selvom hun ikke tændte mig. Hun er meget stor. Både høj og kraftig. Men hun er til gengæld med på næsten alt tror jeg. Hun ville fistes i fissen og kneppes i alle huller da hun endelig kom i gang. Så ikke noget at klage over der.

Skrevet
  • Author

Hvordan fik du kontakt til hende? Jeg har prøvet uden held, på den snap der er anført.

Kan du huske hvor det er hun bor?

Skrevet
Niels-Peter skrev, for 58 minutter siden:

Hvordan fik du kontakt til hende? Jeg har prøvet uden held, på den snap der er anført.

Kan du huske hvor det er hun bor?

Jeg skrev med manden på snap. Og ja det kan jeg men jeg udleverer sgu da ikke deres adresse til andre!!

Skrevet
  • Author

Nej selvfølgelig skal du ikke udlevere deres adresse.

Bare mærkeligt jeg ikke får svar tilbage.

Hvilken Snap skrev du til?

• 2 weeks later...
Skrevet

Mrking. Du skriver du skrev med manden.

Sælger hun sex frivilligt eller bliver hun sendt ind for at tjene penge til manden, hvad tænker du?

Hvordan er fissen, er den OK stram ?

Er sex med eller uden kondom ?

Skrevet
Mrking skrev, den 11.4.2026 at 17:38:

Jeg skrev med manden på snap. Og ja det kan jeg men jeg udleverer sgu da ikke deres adresse til andre!!

Mrking. Du skriver du skrev med manden.

Sælger hun sex frivilligt eller bliver hun sendt ind for at tjene penge til manden, hvad tænker du?

Hvordan er fissen, er den OK stram ?

Er sex med eller uden kondom ?

Skrevet

Det er ganske frivilligt tænker jeg. Hun var med på alt. Jeg tog hende mest analt efter jeg havde fistet hende i lang tid med hele hånden. Så nej tænker ikke fissen var stram efter det. Brug af kondom var vist frivilligt. Jeg kommer ikke igen da jeg slet ikke tændte på hende. Burde være gået med det samme.

Skrevet
  • Author
Mrking skrev, den 24.4.2026 at 00:28:

Det er ganske frivilligt tænker jeg. Hun var med på alt. Jeg tog hende mest analt efter jeg havde fistet hende i lang tid med hele hånden. Så nej tænker ikke fissen var stram efter det. Brug af kondom var vist frivilligt. Jeg kommer ikke igen da jeg slet ikke tændte på hende. Burde være gået med det samme.

Hvad måtte du betale for sådan en omgang?

Skrevet

Hvordan er det med at komme, kan hun stønne frækt og evt sprøjte?

Overvejer at besøge hende, der er hul i kommunikation, er det manden der lukker vedkommende ind? Og er hun frækt klædt?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.