Hop til indhold

Irin, Lem, Spøttrup

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt denne skønne kvinde nogle gange nu.

Hvad der sker i soveværelset vil jeg ikke offentliggøre. Kan dog sige at hvis man søger dybde gående sport massage så er det ikke hendes speciale.

Da jeg ved hun godt vil have flere kunder, så har jeg tilbudt at skrive en anmeldelse, hvilket hun var ok med (vel vidende at det nok ikke bliver nemmere for mig at lave aftale næste gang).

Billederne er retvisende. Hun siger de er et par måneder gamle og det skal nok passe. Synes faktisk hun ser bedre ud i virkeligheden. Thai kvinder holder sig godt. Hendes krop ligner en på 25. Måske hun er omkring de 35 år i virkeligheden.

Hun har en god tilstedeværelse hvis man kan lide at snakke så holder hun sig ikke tilbage.

Jeg har haft nogle gode oplevelser med hende. Vær sød ved hende.

Irin

Skrevet

hun ser sprød og lækker ud - jeg bor i Kbh, så det bliver desværre ikke et besøg herfra. Dejligt, du har fundet hende )

Hvorfor skulle det være sværere for dig at lave aftale næste gang- du giver hende jo en GOD anmeldelse ?

Redigeret af victora
manglede det vigtige spm.

Skrevet
  • Author
victora skrev, for 23 timer siden:

Hvorfor skulle det være sværere for dig at lave aftale næste gang- du giver hende jo en GOD anmeldelse ?

Ja - man kan ikke være to steder på en gang og hvis flere besøger hende, så kan det være der er nogen tidspunkter hvor hun ikke tager tlf. Det er en del af det.

Skrevet
  • Author

Ved ikke hvad sted du henviser til. Det ligger inden for Lem byzonen.

Skrevet
gæ-zul skrev, den 13.4.2026 at 07:46:

Ved ikke hvad sted du henviser til. Det ligger inden for Lem byzonen.

Ok, men hvor diskret er stedet?

Skrevet
  • Author

Det er ok diskret, der er dog bil trafik på vejen. Kunne det være mere diskret, ja. Jeg giver 7 stjerner ud af 10 for diskretion.

Hendes højde gætter jeg er 155 - 160 cm.

Skrevet

Nu har jeg også besøgt denne smukke kvinde.

Hun var virkelig meget tilstede og gør alt for at det bliver en god oplevelse.

Hun vil meget gerne snakke.

Klart anbefaling herfra.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.