Hop til indhold

Ny til golden shower

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre

Jeg går og tænker på at prøve at få et Golden shower, da jeg aldrig har prøvet det før og tanken tænder mig.

Hvordan fungerer det i praksis?

Hvor foregår det? Seng? Bad? Gulv?

Jeg forestiller mig det som opvarmning inden sex, men hvordan rent logistisk? Bliver man sendt i bad inden der foregår mere?

Jeg beklager de dumme spørgsmål, men hellere det end at stå hos pigen og være dum 😅

Skrevet
Martymcfly skrev, for 22 minutter siden:

Jeg beklager de dumme spørgsmål, men hellere det end at stå hos pigen og være dum 😅

Det er ellers det bedste sted at spørge. Hos pigen.
Det er jo forskelligt fra pige til pige. Nogen vil kun i brusekabinen, andre på gulvet eller i sengen med vandtæt underlag.
Det kommer også an på, om du bare skal have et par små strint eller om du skal "druknes" i det.
Jeg tror ikke, du får et bad, altså et rigtigt bad, inden I fortsætter legen. De gyldne stråler er jo en del af helheden.

Du skal gøre dig klart, hvad du ønsker. Om du skal have det i munden eller på kroppen, hvor meget, og om det skal være en del af opvarmningen, en del af selve legen, eller om det skal være, når du får udløsning. Du kan også bare lade pigen styre det helt, og lade dig overraske. Hun har jo erfaring med det - og grænser..

Personligt synes jeg, det er frækkest i en 69'er eller ved facesitting under selve akten 🙂

Redigeret af Julius
Tilføjelse

Skrevet

Denne tråd er et debatemne om golden shower, ikke en efterlysnings/anmeldelsestråd.

Så lad venligst være med at skifte emne.

hunden skrev, for 4 timer siden:

Fedt svar, har du nogle anbefalinger til forskellige piger?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.