Hop til indhold

Denver chocolate odense

Featured Replies

Skrevet

Havde en god påske ferie, med flere gode besøg. Her er lidt info på Denver, da jeg ikke kunne finde noget omkring hende i odense.

Pigen og billederne er ægte nok, hun er dog lidt mørkere end på billederne.

Hun deler stedet med en anden, som faktisk var hende der åbnede døren, og spurgte hvem jeg skulle mødes med, for hun havde “overtaget” nogle aftaler. Men heldigvis ikke Denver’s 👌

Denver har en super lækker krop med dejlige bryster. Hun starter med at sætte sig på knæ, og tage den til roden, med gag lyde og det hele (så stor er den nu heller ikke) men det giver sgu lidt selvtillid 🍆

Da jeg slikker hende, kan jeg mærke at hun allerede er godt våd 💧

Efter en god omgang cowgirl, slutter jeg i en missionær, hvor hun tager fat om mig og presser mig længere ind da jeg kommer. Alt i alt en lækker omgang.

Eneste minus der var, at der gik noget tid inden de fik åbnet døren, så var tæt på at gå igen.

Jeg er lidt ny i dette, så skal bare rundt og prøve noget forskelligt, så tvivler på jeg kommer retur her igen foreløbigt.

https://annoncelight.dk/showad/448098

Skrevet

Billedet, hvor hun ligger på stranden, er rimelig retvisende med hensyn til hvor mørk hun er. Jeg måtte også vente 5 min. udenfor inden jeg blev lukket ind.

Jeg kan godt anbefale et besøg, men hun er ikke i Odense nu.

Skrevet

jeg synes ikke der er den store forskel efter min mening , hun ser godt lækre ud overvejer kraftig et besøg hos hende

kysser hun og er hun berøringsvenlig

Skrevet
  • Author

Der var ingen kys, men havde intet i mod berøring. Var det ikke pga den trælse ventetid ved døren, så var jeg nok også kommet forbi igen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.