Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har intet andet end gode ord for Mia, jeg har haft 2 fantastiske oplevelser med hende de seneste par dage!

https://annoncelight.dk/showad/411428

Kommunikation med Mia over telefonen gik ganske fint og nemt, jeg var relativt nervøs omkring det. Men hun besvarede alle de spørgsmål jeg nu end havde. Vi fik aftalt en tid og jeg fik parkeret bilen i nærheden og bevæget mig til adressen.

Mia åbnede døren med et stort smil på læben og var i super godt humør hele vejen igennem og både kys og kram.
Begge gange jeg har været forbi var 45 minutters GFE med French Kiss hvilket jeg på intet tidspunkt fortrød.
Det var en fantastisk oplevelse og jeg svinger helt klart forbi hende igen en anden gang.

Priser som er til at forholde sig til, men en service der ligger langt over forventningerne.

Redigeret af NoBeerBaller

• NoBeerBaller changed the title to Mia - Aarhus
  • 4 weeks later...
Skrevet

Jeg kan kun tilslutte mig koret af hylende ulve.... Mia er et fantastisk bekendtskab!

Havde fornøjelsen af, at besøge hende en time i dag og det var en oplevelse der langt oversteg mine forventninger.

Mia er en pige med fantastiske kurver, et sødt smil, frække øjne, det mest fantastiske røde hår og helt igennem sød og dejlig. Hendes service er i top og hun virker til virkelig, at nyde sex.

Bedste GFE ever!

Pas godt på Mia, drenge. Hun er en engel. ❤️

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.