Hop til indhold

Haarby Fyn, Maritza

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/450842

Jeg faldt over hende her og valgte at besøge hende da jeg har en svaghed for latinske kvinder og store bryster, så det skulle jeg da prøve.

Jeg valgte 45 min med tungekys, megafransk, b2b og udløsning i munden.

Blev taget godt imod i døren af en flot pige med dejlige former, så fik vi ordnet betalingen, jeg valgte MobilePay. så begyndte vi at kysse og fik tøjet af og fik det skønneste blowjob, så ned og på sengen og få en omgang dejlig b2b massage mens hendes bryster gled over kroppen, samtidig med mere blowjob. Så kunne jeg ikke vente mere og hende om på ryggen, slikke hendes dejlige våde fisse og bagefter ind med pikken og kneppe hende i missioner, så om på alle 4 og lidt doggy og da jeg kunne mærke jeg var tæt på at komme trak jeg mig ud, kom ud over hendes bryster og gav hende det sidste i hendes mund samtidig med hun suttede mig helt tom for sperm, hun elsker at sutte pik og få sæerm på brysterne og i munden.

Så helt klart en anbefaling at slå et smut forbi hende her, hun er det hele værd og jeg kommer til at besøge hende igen

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

Skrevet

Den opmærksomme babsebeskuer vil nok straks bemærke forskellen på størrelsen på brystvorten, på henholdsvis billeder og video. Størrelsen på videoen kommer ikke i nærheden af de sugekopper på billederne. Det er tydeligvis ikke samme person, og gør annoncen en kende tvivlsom efter min mening..

Skrevet

Hvis du har noget at bidrage med gør du blot det. Hvis du har mistanke om urent trav, så sender du blot en rapport til moderatorerne, så kigger vi på det.

Din kommentar bidrager derudover med ingenting.

Badboyfyn skrev, for 3 timer siden:

Sikke nogle fine ord hun kan skrive om sig selv 😆

• Stapler changed the title to Haarby Fyn, Maritza

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.