Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hun er utrolig lækker, flot, slank og fræk som ….. Jeg har besøgt hende 2 gange i dec. 2025 og sparer sammen til et 3. Besøg. Helt klart det bedste thai sted jeg har været.

Skrevet

Jeg har besøgt hende en enkelt gang og kunne sagtens finde på at gøre det igen. Havde på forhånd efterspurgt FP, så massage var ikke rigtig på tale.

Hun er ung og sprød og super lækker. Sutter dejligt (owo) og er også rigtig lækker at knalde. Var igennem de klassiske positioner. Nem at snakke med og vil gerne please.

stedet er lidt tarveligt set udefra, men fine forhold (både rum og bad) når man kommer indenfor. Klassisk Thai-massage stil.

-JoeR

Skrevet

Ja. Det var i hvertfald inkluderet da jeg besøgte hende. Og ikke engang noget jeg skulle spørge om.

Jeg oplevede hende generelt som meget aktiv.

• 2 weeks later...
Skrevet
Calleidamer skrev, for 16 timer siden:

Ja sød der hun ud - har hun ægte bryster?

Nej. De er bestemt ikke ægte. De færreste Thai har store bryster fra naturens hånd. Ren genetik n.

Skrevet

Mai skriver hun har WhatsApp, men nummeret findes ikke på WA - har I oplevet det før? Er det ikke lidt weird?

Skrevet
AGB skrev, for 4 timer siden:

Mai skriver hun har WhatsApp, men nummeret findes ikke på WA - har I oplevet det før? Er det ikke lidt weird?

Har du prøvet at kontakte Mai på det samme, uden om WA??

Skrevet
Nygløden skrev, for 9 minutter siden:

Har du prøvet at kontakte Mai på det samme, uden om WA??

Ja, sms men hun svarer ikke.

Skrevet
AGB skrev, for 6 minutter siden:

Ja, sms men hun svarer ikke.

Hun kan jo være optaget af en kunde, prøv at give hende et ring

Skrevet

Jf. hendes annonce på EG, står der hun har ferie fra 17.04-21.04, det kunne jo være en forklaring på hvorfor hun ikke svarer, just saying 🙄

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.