Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Der er kommet lidt nye ansigter til herude på Vestegnen.

Hvis de holder til på Hovedvejen, har jeg gode erfaringer med stedet. Har faktisk aldrig mødt nogle nitter der, men jeg har ikke selv taget kontakt til nogen af dem, så ved ikke om det er der, eller et nyt sted.
Jeg kan dog se at Milla og Zara, som normalt holder til i Glorstup, lige nu er på Amager, så det kan da være at der er optaget af andre på Hovedvejen -)

Skrevet

Efter et hyggeligt visit i fredagsbaren, fik jeg en aftale med Bella. ligesom andre har jeg set billederne, og især 17, 18, 19 og 20 er jo fantastiske, hvis man som jeg er til smukke velformede faste ungpige bryster. billederne minder mig om Heaven, som huserede på Nørrebrogade for snart 30 år siden (hvis nogen kan huske hende), så dem måtte jeg bare opleve. Lad mig slå fast med det samme, billederne lyver på ingen måde what you see is what you get!!! De bryster er efter min personlige mening helt perfekte, og sidder i øvrigt på en ret så lækker krop sammen med en lille sød topmave. For en brystfikseret ældre herre som mig, var besøget derfor alle pengene værd (standardpriser med diverse tillæg). Men sex'en er straks noget andet, og lade en del tilbage at måtte ønske sig. hun er urutineret - hvilket kan være charmerende, men ikke rigtig her. hun er heller ikke rigtig fræk, og det er sådan lidt mekanisk det hele. Meeeeen altså de bryster.....:-) Jeg kommer måske igen, men så er det primært for at lege med og beundre de sindsyge lækre bryster.

Skrevet

Øj for dælen!!!! Piger med smukke ægte bryster er jo efterhånden så sjældne som de dyreste pokemonkort (...der er dog stadig Sif, Mali, Zara, Minna - men forhold til for 10-15 år siden....) .

Tusind tak for forarbejdet - for mig er silikone ofte et turnoff. Og ellers skal kemien etc i den grad trække oplevelsen i mål (her lyder det som omvendt 😁).

Jeg må til Glostrup og se lykkelig ud 😍

Tak er blot et fattigt ord

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 11 timer siden:

Efter et hyggeligt visit i fredagsbaren, fik jeg en aftale med Bella. ligesom andre har jeg set billederne, og især 17, 18, 19 og 20 er jo fantastiske, hvis man som jeg er til smukke velformede faste ungpige bryster. billederne minder mig om Heaven, som huserede på Nørrebrogade for snart 30 år siden (hvis nogen kan huske hende), så dem måtte jeg bare opleve. Lad mig slå fast med det samme, billederne lyver på ingen måde what you see is what you get!!! De bryster er efter min personlige mening helt perfekte, og sidder i øvrigt på en ret så lækker krop sammen med en lille sød topmave. For en brystfikseret ældre herre som mig, var besøget derfor alle pengene værd (standardpriser med diverse tillæg). Men sex'en er straks noget andet, og lade en del tilbage at måtte ønske sig. hun er urutineret - hvilket kan være charmerende, men ikke rigtig her. hun er heller ikke rigtig fræk, og det er sådan lidt mekanisk det hele. Meeeeen altså de bryster.....:-) Jeg kommer måske igen, men så er det primært for at lege med og beundre de sindsyge lækre bryster.

Men er hun med på at dyrke sex er hun typen der klemmer sammen og holder en hånd dernede eller er hun okay med at man har sex med hende men bare ikke så indlevende ?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.