Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

selvom jeg har besøgt en del glædespiger og deltaget i en del GB events gennem årene er dette min første andmeldelse, der vil helt sikkert komme flere..

jeg var idag så heldig at være med til et frækt GB event med @Lucy-denmark , super venlig og nem kommunikation inden event , melder adresse og regler ud i god tid.

kom til stedet i aftale tidsrum, ankom tilfældigt præcis samtidig med en anden deltager, vi blev pænt lukket ind hvor vi oplyste navn og betalte, der var allerede kommet et par stykker som stod klar og lucy stod i en fin lille silkekåbe og snakkede om vind og vejr med gæsterne, da alle var ankommet (måske en 10 stks.) og havde fået et hurtigt bad, kiggede lucy pludselig på klokken og kunne se det var tid og spurgte alle os liderlige mænd hvorfor vi ik sagde til hende hun skulle komme igang😂

så vi fik selvfølgelig hurtigt omringet den fine kvinde hvor vi grådigt rørte og pillede ved hende, vi fleste af os benyttede sig af muligheden til lige at få kysset lidt med hende inden hun selv forslog det nok var bedst hun kom ned på knæ og forkælede os lidt😏

da det var blevet “min tur” ville jeg gerne lige se hvad denne kvinde kunne nu når hun reklamere med deepthroat og facefuck og da jeg er sådan halv stor og lang tænkte jeg det ville være perfekt lige at se, så jeg tog fat om hendes hoved og prøvede at presse den ned og til min overraskelse tog hun den hele vejen, dog ik uden lidt hjælp men det var virkelig en god start, vi fik smidt hende op på sengen på ryggen og her så jeg mit snidt til at kravle med hende op og sætte mig over hendes ansigt og pressede igen pikken helt dybt ned i halsen på hende, (det er her selv de bedste kvinder, hurtigt for den ud af halsen igen) dog ikke lucy hun lod mig fuldstændig kneppe hendes hals helt dybt, flere gange hvor jeg holdte hele pikken i hendes hals og bare holdte den der, tog lidt kvælertag på hende mens hun bare lå og havde min pik helt nede🤯 jeg er sikker på jeg kunne ha blevet ved til hun var blevet bevidstløs, hold nu op hun kan tage imod🤤

efter sådan en omgang facefuck deepthroat mens andre frækt kneppede hende, tænkte jeg at nu skulle vi se om den lille røv den nu også kunne tåle til hvad den lovede, så jeg fin placeret mig i kø og ventede spændt på at kunne komme til, igen her er lucy bare helt overdrevet dygtig, røven var stram at komme op i men så snart den var inde så tog hun den i alle stillinger lige så hårdt og dybt som jeg overhovede kunne magte, vi fik givet den skønne kvinde en masse DP og jeg sluttede selv efter 1 time og 15-20 minutters liderlig knep ved at tømme mig i hendes frække mund og ansigt.. havde jeg haft kræfter tilbage og et par timer ekstra at kunne bruge i kbh så havde jeg også taget hendes andet GB iaften..😈

jeg håber inderligt lucy holder GB i københavn igen for så er jeg helt sikkert klar igen igen!

• 4 weeks later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.