Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været der 2gange og det var en gang for meget...absolut ingen gorstand på massage hun fra den ene ende til den anden hele tiden og mobilen er med det meste af tiden...håbløst

Skrevet

Jeg har haft et par gode oplevelser med massagen, åbenbart den hårde (jeg gav 500kr) og det var ret godt. Desværre lagde jeg og vented på om ikke hun spurgte til ekstra. Man skal åbenbart selv spørge før hun går i gang (jeg spurgte da jeg var ved at tage tøj på...). Jeg syntes ellers at hun kom lidt tæt på Pjoverten, så jeg tænkte at der ville komme et tilbud, men nææ. Jeg har ikke været forbi siden, men ikke utænkeligt at jeg skal forbi igen. Jeg har læst et sted at det kun er HJ at få, men kan ikke huske om det var incl at røre (det mener jeg det var)

Har du søgt på hendes annonce nr?

Skrevet

Hun er ikke særlig god til massagedelen. Jeg vil kalde den lige under middelmådig. Hun tilbyder HJ, men intet andet. Kan ikke huske om man måtte røre lidt.

Skrevet

Man må ikke røre. Desværre. Ellers en køn pige med en lækker krop. Men hverken massage eller hj er værd at skrive hjem om!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.