Hop til indhold

Jeg savner en pige der kan give en ordentlig B2B

Featured Replies

Skrevet

Jeg savner en pige der kan give en ordentlig B2B, alle de Thai piger jeg har besøgt har ikke kunne ud af det, de gnider bare brysterne rund på en, det må vel betegnes som T2B tids to body,

Lilly kan, men desværre er det altfor sjældent hun er i Aalborg, Silvia plejer også at kunne, men jeg synes hun er faldet lidt af på den, Monica der havde en lille klinik lige ved Sauers parkeringsplads var fantastisk hun havde en fantastisk krop, er desværre stoppet, Nadia plejer også at være godt, men også alt for sjældent hun er i Aalborg, har i en anbefaling

Redigeret af Stapler

Skrevet

Kan anbefale Nicky i TANTRA RANDERS.

Besøger hende hver gang hun kommer forbi. Hun bruger også bagdel og skambenet til massere med, udover brysterne - min klare favorit.

Skrevet
Nysgerrigto skrev, 1 time siden:

Følger da lige med her, for enig med dig😊

Bare til info:

Øverst, til højre for overskriften er der en "Følg dette-knap"

• Stapler changed the title to Jeg savner en pige der kan give en ordentlig B2B

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.